de schaamlipjes van plurk zijn sinds vanmorgen inneens rood, voelt warm aan en op dr ene billetje zit een kapot plekje. is dit dan luieruitslag ze heeft het nog nooit eerder gehad, billetjes zijn altijd helemaal gaaf geweest. heb geen ander merk pampers ofzo. heb er net flink sudocreme opgesmeerd. wat kan ik nog meer doen? oja pijn eraan lijkt ze niet te hebben want net toen ik dat kapotte plekje insmeerde lag ze gewoon te lachen en gek te doen. ze is 1
Misschien komen er kiezen door? Dochter had ook pas na haar 1ste luieruitslag. Ze was al 1,5 geweest en haar billen waren echt kapot. Gillen en krijsen bij het verschonen, ik heb er toen zinkzalf van Daro op gesmeerd en het was gelukkig heel snel weer over. Overigens als het niet snel minder wordt/ over gaat dan kan het ook een schimmeltje zijn. Ga dan even naar je huisarts.
Even zinkzalf gebruiken ipv sudocreme. En geen billendoekjes maar natte washand of tissue ofzo. En kan inderdaad schimmeltje zijn als het aanhoud
Hier weleens rode schaamlipjes als er weer tandjes doorbreken, ik smeer alleen maar bepanthen, echt geweldig spul! En dan bij elke luierwisseling, 1-2 dagen en dan is het helemaal weg. Succes meid!
Ik heb je een krabbel gestuurd, gaat ergens anders over maar weet niet of je hem hebt gekregen dus check je post even
Is die uitslag en die open plek er zo ineens? Ik denk nl dat je dochter een schimmel heeft ipv een luieruitslag.
Hier ook pas de eerste luieruitslag na zijn 1e verjaardag gekregen... iedere keer als er tanden in aankomst waren,was het raak! Smeer er Bioforce-crème van Vogel op,dat werkt echt waanzinnig goed en is voor alle soorten huidirritaties! Werkt wondhelend en kalmerend!