Nog een klein half uurtje en dan trappen dames af voor hun eerste WK wedstrijd. Wie zit er klaar voor? Volgen jullie het hele WK? Wat verwachten jullie van de Oranje leeuwinnen?
Ik ga zometeen iig kijken. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. De verwachtingen zijn (natuurlijk) erg hoog. Van de andere wedstrijden heb ik weinig gezien. Ik kijk vrij veel voetbal, maar vind het vrouwenvoetbal nog lang niet altijd interessant genoeg om een hele wedstrijd te kijken.
Vrouwenvoetbal kijk ik niet, dus ik ga het WK niet bewust volgen. Het staat er wel op zometeen denk ik, maar meer ook niet. Hoop natuurlijk wel dat ze winnen voor iedereen die er wel om geeft.
Ja, ik heb het, met een half oog want het was net druk hier in huis, ook gezien en ga het zeker volgen. Ik vind vrouwen voetbal heerlijk puur. Geen rare onnodige overtredingen, geen overdreven machogedrag op het veld. Echt een verademing.
Ik weet meteen weer waarom ik vrouwenvoetbal niet volg, wat een verschrikkelijk niveau zeg. Wel leuk dat ze gewonnen hebben geeft wellicht een leukere wedstrijd volgende keer. Ik ben het er wel mee eens dat het minder showerig is dan de mannen.
Geen theatraal gedrag, dat is wel een verademing. Mooi dat ze de eerste wedstrijd gewonnen! Vond het niet heel best...
Ik kijk het wel maar vind het niveau wel erg laag ivm mannen voetbal. Veel minder spannend ook dan wanneer de mannen bijv. spelen in een groot toernooi. Verwacht wel dan onze leeuwinnen het ver zullen schoppen dit WK.
Ik volg t zeker. Erg spannend weer. Moest vanmiddag werken dus vandaag gemist en zaterdag heeft mijn dochter tegelijkertijd met hun haar turn kampioenschap dus ga t dan ook missen.
De wedstrijd van 'onze' dames kon ik niet zien, moest werken. Gisteravond wel een groot deel van USA-Thailand gezien, man-o-man die Thaise dames werden me daar even afgedroogd ... Wat er entertainment Ga niet alles volgen, maar hoop wel genoeg mee te krijgen van de Oranje Leeuwinnen!!
Ik volg het ook, tot nu toe best al wat wedstrijden gekeken. De Nederlandse dames waren zeker niet op hun best gisteren, hoop dat ze zaterdag een betere wedstrijd kunnen laten zien. Thailand... Jeetje. Ik had de wedstrijd niet gezien, maar zag de eindstand dus heb 'm vanmorgen even teruggekeken. Ben nu ook aan het kijken, wat een kansen krijgen die Fransen, maar nog steeds geen kans benut.
Ik vind er niet veel aan en mannen toernooi vind ik leuker en spannender ofzo.. het is het gewoon net niet.. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel leuk vind als ze winnen ik kijk er gewoon niet graag naar
Sommige teams zijn sterk maar niet allemaal helaas. Nederland zijn niet wat ze zijn. Ze hebben veel fouten.
Leuk dat we weer een stapje verder zijn. Maar wat is dit traag om naar te kijken. Snap dat dat damesvoetnal nooit zo groot is geworden.
Kijk voor de leuk eens de herhaling van de goals VS tegen Thailand. Ik ging stuk om die Thaise keeper hahaha