Ik lustte in mijn eerste zwangerschap absoluut geen koffie en chinees. En ik was toen gek op chocolademelk (koude). Bij deze zwagerschap is het anders, ik krijg nu juist geen chocolade in wat voor vorm dan ook naar binnen. Ik he wel heel veel zin in die fruittella achtige snoepjes. Welke dingen hebben jullie nu echt een hekel aan terwijl je die normaal wel lust en welke dingen eet je nu juist graag?
Je kon me midden in de nacht wakker maken voor chocola, en ik dronk veel koffie maar nu; BLECH! Het vervelende is, ik lust veel dingen niet meer, maar, wat ik vandaag wel weg krijg, kan morgen echt een no-go zijn, dus.. ik moet iedere dag weer aanvoelen wat ik wegkrijg, en wat de ene dag werlt werkt de dag erop niet meer!
Geen koffie meer sinds ik zwanger ben! :x En ben gek op Mac Donalds! en broodjes frikandel speciaal! Hmmmmm!
ik ben gek op gehakt (rauw en gebakken); puree en eieren maar zet het nu voor mijn neus en ik sprint naar de wc en voor ik zwanger was lustte ik absoluut geen frikandellen maar als mijn vriend nu frieten eet, eet ik altijd een frikandel mmmmm (zelfs zo erg dat ik het eens bij een salade gegeten heb, moest en zou er een eten hihi)
Hahaha er zijn er dus meer die blij worden van FRIKANDELLEN! HHHmmmm... Wat grappig zeg! Ik denk dat ik er zo maar weer 1 ga halen hihihihi..
Ik luste in het begin, de eerste 13, 14 weken, geen vlees en zoete dingen meer. Maar nu lust ik wel weer gewoon (bijna) alles..
ik krijg chocolade en koffie écht niet meer naar binnen. Soms heb ik moeite met vlees, mn. omdat ik van de baklucht misselijk wordt. Ik heb wel een uitgesproken voorkeur voor gezond en wat zurig. Dus veel appeltjes, ananas en ander fruit en yoghurt.
Ik ben niet zo'n fruiteter, maar nu val ik de fruitschaal elke dag aan hmmmm lekker. Wat ik absoluut van moet kokhalzen als ik alleen al eraan denk is sushi. Terwijl ik dat normaal heel graag had. (blegh blegh blegh)
Koffie en in het begin kon ik geen patat ruiken of eten.. langzaam komt de patat terug maar de koffie gatver!
Ik ben al altijd een zoetebekje geweest en at altijd graag een snoepje of koekje tussendoor. Sinds ik zwanger ben....jakkes helemaal geen zin meer in, net zoals met chocolade, de geur alleen al . Wel heb ik nu zo'n zin in pasta, ik zou het liefs van allemaal dagelijks mijn portie pasta hebben. Liefs Stephanie
ik eet nu meer chocola (dan ik al deed ). ook vind ik nesquick errrugh lekker. Verder heb ik eigenlijk geen dingen die ik ineens wel of niet lust.
Ik lustte geen warm avondeten (heb maandenlang op salades geleeft ) En normaal geef ik niks om chocolade, maar ik was er dol op en ijsthee met héél veel ijsklontjes, mmm! En ik merkte heel goed het verschil in kwaliteit van eten!
bij mij blijven alle koolsoorten echt uren hangen, broccoli, witte kool, rode kool, ik luste het eerst wel maar moet er nu niet aan denken. waar ik wel heel blij van wordt: appelmoes, komkommer (vooral de geur van komkommer), salmiak, chocola en kaas .
Ik hoef geen vis meer. En je mag me altijd wakker maken voor een kroket! In het begin vond ik zoetigheid veel te zoet maar helaas is dat inmiddels wel weer iets wat ik lekker vind. Koffie hoefde ik ook niet maar dat komt langzaam terug....Vreemd allemaal hoor!
geen vis meer! dat ik dat ooit zo lekker heb gevonden...vlees begint langzaamaan weer te komen. groenten vind ik ook niet lekker meer, terwijl ik eerst altijd mijn 200gr per dag ruimschoots haalde! wat ik wel wil: fruit, drop, lays bakes en kaasbroodjes...de slechte dingen dus.. de rare trek begint nu op te komen, dan droom ik over iets eetbaars en MOET ik het hebben. mijn vriend wordt het wanhopig van, hij probeert de dingen te kopen die ik graag eet, maar het wisselt nu zo snel...
Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik koffie gaan drinken en dronk ik thee bij het leven. Nu word ik al bijna misselijk van de geur van koffie en thee hoogstens 1 glaasje per dag. Gek he dat 2 zwangerschappen zo kunnen verschillen!
Ik kan vis nu echt niet meer eten of ruiken, normaal vind ik dat wel heeeel lekker.. En voor mijn zwangerschap hield ik niet zo van zoet, maar nu wel!