Piercings

Discussion in 'Zwanger worden' started by Divabieb, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divabieb

Divabieb Actief lid

Apr 24, 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden

Ik heb zelf een aantal piercings oa onderhuidse, een clit en tepel piercing.

Nu weet ik dat je voor een navelpiercing een zogenaamde zwangerschapssieraad heb. Hoe zit dat met de tepel en clit? Ik heb gehoord dat die beide eruit moeten, maar hoe denken jullie daarover?

Voor mij is dit ronde 2 van zwanger worden en mag eind deze week testen, en heb al een en ander symptomen wat het natuurlijk extra spannend maakt. Een van die symptomen is dat mijn onderhuidse piercing erg jeukt, herkent iemand dit? Normaal jeukt hij nooit.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

2. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Ik heb geen zwangerschapspiercing in mijn navel gedaan, wel een iets kleinere.
    Met de rest heb ik geen ervaring maar wel een idee.
    Tepelpiercing lijkt mee geen must tenzij jij er last van krijgt.
    En wat betreft de clit piercing lijkt het me veiliger voor de bevalling. Stel je voor dat er accuut ingegrepen moet worden, dan gaan ze echt geen rekening houden met een piercing aldaar.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier mijn clit piercing verwijderd tijdens bevalling, tepel gewoon normaal staafje erin gelaten. Navel ook. Als je tepelpiercing toch lastig gaat doen kan je even langs een piercingshop gaan, de meeste kunnen een staafje van plastic maken op maat ook voor je tepel.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik heb er van onder zelfs twee en nergens last van gehad. Ze werden inderdaad bij de bevalling door verpleegster netjes verwijderd en in een potje gedaan. Ongeveer 1,5 week na de bevalling heb ik ze weer terug gedaan dus dat kan ook nog, was niks dicht gegroeid.

Helemaal geen enkel probleem van gehad dus.

Share This Page