lieve ladies ik wil jullie allemaal even bedanken voor de afgelopen maanden dat ik hier lag te klagen en vragen te stellen, bedankt voor jullie antwoorden en lieve woorden!! zoals de meeste misschien weten ben ik dus in ronde 16 zwanger geraak!! inmiddels ben ik 7 weken en de eerste echo was prima ondanks dat ik een paar dagen na mijn ''nod'' roodbloed en krampen had gehad misschien lijkt het jullie leuk om te weten wat ik deze maand voelde, en hoe het ging deze maand het enige wat ik achteraf raar vond is dat ik geen ovupijn had,, normaal altijd 3 tot 4 dagen ovupijn en deze ronde maar enkele uurtjes (geen idee of dat komt door de bevruchting of iets of gewoon toeval!!) ook regelmatig beetje rommelend soort ongigevoel in onderbuik gehad de dagen na de eisprong verder niets anders dan anders eigenlijk ik wens iedereen succes en voor degene die mij af en toe willen volgen, ik zit dus nu in het ''zwangerschap forum'' kussssss en het beste voor jullie allen!
Wat fijn om te lezen dat alles toch goed is ondanks het bloeden. Hopelijk blijft alles goed gaan en geniet ervan meid!
Wat fijn om te lezen en bedankt dat je even deelt wat je voelde vooraf.. het is je zo gegund.. Lekker genieten ervan. Hopelijk kan ik dat ook snel xxx
ik hoop het ook voor jou Michelle!! en voor de rest ook natuurlijk want ik vergeten erbij ben te zetten maar ik had ongeveer 1 week na eisprong ook meer geel/wit dikker slijm dan normaal,, hadden er meer dat symptoom en bleken dus ook zwanger te zijn? ben gewoon benieuwd
Jep! Bij allebei m'n zwangerschappen had ik dat ook Leek erg op "vruchtbaar slijm". Aangehouden van zo'n 5DPO tot een week of 5.
sorry vieze vraag misschien maar had jij dat in je ondergoed of als je aan je bm voelde (ja ik vind dit raar om te doen maar gyn gaf en dat dat geen kwaad kon en zo je verschillende slijm kon ontdekken) ik had echt dik gelig slijm beetje rekbaar
Voelen doe ik niet, ik heb juist gehoord dat je daar infecties van kunt krijgen... Zat gewoon aan m'n wcpapier met afvegen, eigenlijk. Af en toe ook wat in m'n ondergoed. Inderdaad dik, slijmerig en wat gelig.