Sorry voor weer een klaagtopic van mij ik ben er echt helemaal klaar mee, december 2015 besloten te stoppen met de pil om voor een 2e te gaan, uiteindelijk augustus 2016 zwanger, dit werd een miskraam, nu in ronde 13 na de miskraam nog niet zwanger.. 3 weken geleden heb ik een hysteroscopie en een schuimecho gehad, hier waren geen afwijkingen te zien, ik heb een regelmatige cyclus (tussen de 26 en 29 dagen) dus aan mij ligt het niet.. mijn man heeft een zaadstaal moeten inleveren en daar krijgen we 4 oktober uitslag van, en dan gaan we kijken hoe verder Maar ik ben er zoooo klaar mee, elke keer het wachten elke keer de menstruatie en de teleurstellingen. en iedereen om me heen raakt zwanger, overal zie je baby's (alleen al bij mijn dochter in de klas zijn er 7 kinderen die pas een broertje/zusje hebben gekregen) bij ons in de straat zijn in het laatste jaar 5 baby's geboren, en een buurvrouw die zwanger is, en er dan nog 3 collega's en m'n zus die zwanger zijn, waarvan er maar 1 gepland zwanger is (de buurvrouw), en ik zit steeds maar te wachten tot het ons ook eens gegund is vanmorgen 3 dagen voor NOD een testje gedaan en uiteraard ook weer Omo-wit.. Ik word hier zo verdrietig van klaagmodus -uit
Dat lijkt me heel frustrerend meid. Dikke knuffel en hopen dat jullie iets met de uitslag over je man kunnen
Het is ook allemaal zo moeilijk en we wachten allemaal zo lang. Ben benieuwd wat er uit de semenanalyse van je man komt. Probeer kracht en liefde te halen uit het meisje dat je al hebt. Dat lijkt me al zo'n wonder. Wens je heel veel succes en sterkte, dikke knuffel.
Je bent nu ook al een hele tijd bezig voor een tweede kindje en je frustratie is daarom ook zeer zeker gegrond. Vooral het verhaal van je zus deden toen bij mij de haren overeind staan. Het is zo oneerlijk verdeeld. Ik hoop dat je snel in verwachting bent van een plakkertje.
Het is helaas soms zo oneerlijk verdeeld allemaal. Ik heb dat verhaal van je zus toen ook mee gekregen en zulke situaties maken het alleen maar lastiger. Ik hoop dat er wat meer duidelijkheid komt na de uitslag van je man. En verder jezelf lekker blijven luchten op het forum daar is het ook voor. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid en een mooie test te pakken hebt.
@Pancakes : Steeds meer en meer lijkt onze dochter een wonder te zijn, bizar hoe snel ik toen zwanger was en hoe lang we nu moeten wachten In januari waren de waardes van manlief 64 milj. p/ml en 16% goed bewegelijk volgens de gynaecoloog in Nederland goed genoeg om ons nog 2 jaar zelf aan te laten modderen. Volgens de Gyn in Gent zodanig lage bewegelijkheid dat er een heronderzoek moest en uitgebreider moest worden gekeken. Ik ben natuurlijk ook behoorlijk zenuwachtig voor volgende week @Jenneke88 dankjewel
Brrrrr het is zó ontzettend verdrietig als zwanger worden niet lukt.... Geen tips, wel een knuffel.... Hou je taai!
pff net ook weer moeten janken natuurlijk, dochter vertelde dat een klasgenootje een baby zusje heeft gekregen "maar mama ik wil geen zusje, is wil graag een broertje" Ze weet dat het allemaal niet zo makkelijk gaat bij ons en dat we hopelijk hulp kunnen krijgen van de dokter, dus ze voegde er ook aan toe "maar jullie moeten eerst nog naar het ziekenhuis toch?" zo lief maar dan breekt je hart ook wel weer een beetje omdat zij ook zo graag wil dat er een babytje komt
Ik snap deels hoe jij je voelt. Ik zit niet in de MMM en zit nu in ronde 6 maar heb een dochter van 8, ze zit al sinds haar 3/4e te vragen om een broertje of zusje. Zelf heb ik ook al zeker 5 jaar een kinderwens maar elke keer niet kunnen vervullen. Mijn dochter vraagt ook bijna elke dag naar een broertje of zusje en die van mij heeft het liefst een zusje het is heel confronterend want je gunt ze zo graag om grote zus te worden maar de natuur werkt helaas nog niet mee... Ik hoop dat er gauw een mooie broertje ( of zusje) in je buik groeit voor je meisje en voor jou!
Ook hier nog "maar 8" rondes bezig en ik vind het al super frustrerend laat staan voor de meiden die zoveel langer bezig zijn Het is wat he... Ik hoop dat je snel zwanger mag raken ! Blijf hoop hebben.
Zooo herkenbaar dit gevoel. Wat wordt je geduld op de proef gesteld om nog maar te zwijgen over alle momenten van hoop die je steeds ziet veranderen in de zoveelste teleurstelling. Lief zijn voor jezelf en een dikke virtuele knuffel voor jou!!!
Herkenbaar hoor meid. Hier nu bijna 20 maanden bezig voor een tweede kindje. Ik heb geen tips voor je, nouja misschien wel ééntje: zoveel mogelijk van je af praten. Met bijv een praktijk ondersteuner van de huisarts, of desnoods een psycholoog. Sterkte en knuffel, weet dat je niet alleen staat!