Die kende ik al maar hij is wel leuk. Ik heb ze onder mijn navel en kreeg ze in de laatste week!!! Echt!!! Ik al trots, niks geen striea!!! Tot die laatste week. Maar goed. Prachtzoon gekregen dus ach, niet zo erg. Had mijn buik toch al nooit bloot. Gevalletje melkfles
haha ik herken het! Mijn zoon is 4 dagen te laat geboren en ik zweer je.. in die laatste 4 dagen pats boem!! een buik vol striae! Heb er wel van gebaald, maar nu hoort het gewoon bij mij
Ik heb ze niet op mn buik maar wel aan de zijkant van mn bovenbenen en in mn dijbeen. Gekke plekken maar blijkbaar ben ik daar heel snel dikker geworden. En ook hier in de laatste weken zijn ze ontstaan. Ach ja in begin baal je ervan, maar kijk waar je het voor hebt moeten doen. Nu zijn ze nog rood en lelijk maar dat trekt wel bij.
Op bovenbenen is volgens mij ook een veel voorkomende plek hoor! Ach, volgens mij heeft iedereen wel een vorm van.. en anders liegen ze haha! Wees er trots op, je hebt ze niet voor niets!
Ik heb ook zo iets als het 2e plaatje... Nu ben ik wel al echt afgevallen en weeg ik nog maar 55 kilo Ik ben nu 4,5 maand geleden bevallen en de strepen zijn bij mij wel echt al wat lichter van kleur.
Ik heb ze ook erg op mijn buik en ik vind het vreselijk, ook al heb ik er 2 gezonde kinderen voor terug gekregen. In de zomer ga ik bijv nooit ergens in de buurt bij een plas zwemmen ofzo dus toch belemmerd het mij wel. Want een badpak vind ik ook echt lelijk. Liefste zou ik er iets aan willen laten doen
Oh jee!! Sorry maar dat is niet mooi. Kun jij natuurlijk zelf niks aan doen. Maar lijkt me verschrikkelijk om dit zo te hebben. Nu lijkt het natuurlijk nog heel heftig omdat ze zo rood zijn, maar dat wordt wel beter!
Ik zit een beetje er tussenin qua heftigheid, maar ik heb me voorgenomen om me er niet voor te gaan schamen. Ik loop nog gewoon in bikini, ook juist om andere vrouwen te laten zien dat striae niks is om je voor te schamen. En dat ze niet de enige zijn Want zo voelt het soms wel, aangezien ik nooit andere vrouwen met striae in bikini zie
Hier geen striae, denk omdat ik al wat ouder was.. Maar wel een buik die er nog steeds zwanger uitziet, ook erg frustrerend hoor.
Mijn buik ziet er ook als de bovenste, maar ik kan er echt niet wakker van liggen, en ik loop ook in bikini rond. Waarvoor zou ik me moeten schamen?
Ik liep sowieso al niet in bikini want ik heb maatje 46 met een appelfiguur zeg maar, dus grote borsten, platte kont (met cellulitis) en veel vet op mijn buik en taille. Ik ga op zoek naar een goed corrigerend badpak met ondersteuning voor de buste.. Want die hangen ook nog eens het oiefst zou ik een zwemjurk of burkini dragen hihi. Zag laatst bij dat programma Geef Mij Nu Je Angst een vrouw van in de 40 met 5 kinderen in bikini.. superstrak lijf, net een topmodel.. Geen striae of cellulitis te bekennen. Ik ben verdorie 25 met 1 kind, ach ja
Qua striae lijkt het bij mij meer op plaatje 1, was wel wat erger maar is ook wel weer flink weggetrokken. Heel is mijn buik niet zo strak, daar moet ik nog wel wat voor doen als het ooit nog lukt.