Hoi allemaal, Ik ben nu 6 weken zwanger van de 2e en ben al aan het denken hoe we het volgende week na mijn eerste echo kunnen vertellen tegen onze familie. (mijn buik is al flink aan het groeien, dus zal het wel moeten vertellen voordat het echt opvalt). Ik dacht om een t-shirt te laten maken wat mijn dochtertje van 2 aan kan doen, ben er nog niet uit wat ik erop wil laten zetten. Iets van: wij krijgen een baby of mama heeft een geheimpje, niet hier maar in haar buik of ik word grote zus. Misschien heeft iemand nog een idee voor een tekst? Maar mijn vraag is eigenlijk wie heeft er ervaring met t-shirts te laten maken. Waar heb je het laten doen? Alvast bedankt. Groetjes MissJuf.
Hoi Missjuf, ik had voor mijn dochter op de voorkant: zullen we samen tellen? Op de achterkant: 1= ikke 2= ...baby!
Bij de bruna of zoiets strijkpapier halen. Leuk effen shirt kopen en dan zelf via word wat typen en op het shirt strijken. Heel voordelig en altijd orgineel.
Ik heb het de tweede keer hier laten doen: Bedrukte kinderkleding, bedrukte t-shits vanaf 10,95 De eerste keer bij simply colors, maar vind deze leuker...
wij bij simply colors en dan I en een hartje my brusje en als ze niet weten wat het is, horen wij het wel
Ik had voor onze zoon via rainbowbabies een shirtje laten bedrukken. Met de teks: Stoer! Ik word grote broer!
wij hebben gewoon een t-shirt bij de prenatal gehaald, waar 'grote zus' op staat. Zit volgens mij vast in hun collectie.
Als je de tekst op het strijkpapier laat printen, krijg je het wel in spiegelbeeld op het t-shirtje. Ik heb het via simply colors gedaan
Oh ja, ik vind de kleding van Rainbowbabies wel wat groot uitvallen. Maar misschien komt dat omdat onze zoon wat iel is? Verder wel hele goede kwaliteit qua kleur en stof!