Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden...
    we zijn met het 2de deel begonnen:D
    xxx

2. Zeepaardje

NOD lijst:

23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    02-05-2011; Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19, 13-4 samenl.test
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF
    11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo
    24-12-2011 Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei
    ??-12-2011 Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Abonnement :)! Trusten ladies

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen dames!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Goedemorgen allemaal, wat hebben we een hoop gekletst!! Pink Ladies deel 2! WOW.

Hier is de ongi nog steeds niet echt doorgezet, straks maar weer bellen met het ziekenhuis :(

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

Deel 2 alweer!! Hopelijk gaan er veel mooie dingen gebeuren hier!

@MissQ: Balen:( Hopelijk zet het snel door!

Ik ga zo naar ons kleine mannetje, die het zo goed doet! Heb hem net nog even bekeken op de webcame

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemorgen dames

ik kom straks ff kletsen ga nu eerst mijn kereltje aankleden en naar opa brengen en daarna ga ik naar de vk jeee mag ik mijn uk weer zien!! kom straks verslag doen

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat goed om te horen Sandra, jullie hebben echt een vechtertje! Om trots op te zijn :)

Vivi, veel plezier bij de vk!

Hoe is het eigenlijk met Bianca, NOD 23-4?!

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Zit nu in wachtkamer om een of andere reden ben ik heel onrustig hoop dat alles goed is met onze uk, ben deze keer blij als ik met goed gevoel buiten sta.

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

NOD lijst:

23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8
    ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF
    11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie
    01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11mei HSG

Zwangeren:

27-05-2011, Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 4 april gyn, 20 april SEO
    22-10-2011 Vivi, 30 jaar, 2e kindje, Vk controle 4 mei echo
    24-12-2011 Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei
    ??-12-2011 Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg.

11. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Jeetje, deel II alweer.

Succes Vivi, komt helemaal goed.

Balen MissQ, voor een keer duimen we dat ie wel doorzet.

Hier is het dus wel doorgezet en kan bijna niet meer zitten van de buikpijn. Gelukkig vandaag vrij maar vanmiddag heb ik nog wel een verjaardag, pfff.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sunshine je hebt gelijk hoor de uk deed het super, hartje weer gehoord en een mooi relaxende uk gezien hahaha hij/zij lag met zijn handjes onder hoofd te relaxen in mama's buik.
    wel doorverwijzing gekregen ivm de cyste maandag om 13.30 kan ik al terecht ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.
    de vk zei al kan goed dat ze er niets mee doen maar laten kijken kan nooit kwaad en dat vind ik ook want het blijft pijnlijk

13. sandra

sandra Fanatiek lid

@Vivi: Balen dat die cyste er nog steeds zit, ik had ook een grote cyste zitten, maar met 16 weken was die gelukkig weg.

@Sunshine: Balen dat je zo'n last heb van buikpijn. Succes vanmiddag op de verjaardag.

@Sloppy: Ik zag in het vorige topic je trouwringen, wauw vind ze echt heel erg mooi!

@Meyke: Hoe is het vandaag?

@Hier:
    Lucas is van de ademhalingsondersteuning af!! Ze zijn supertevreden over hem. Waarschijnlijk mag morgen ook het neusbrilletje af.
    Het eten gaat ook steeds meer uit de fles en steeds minder met de sonde.
    Maandag hebben wij een afspraak met de neonatoloog, maar de verpleegkundige zei, misschien zijn jullie dan al thuis. Dat zou natuurlijk wel super zijn. Maar ik hou maar even rekening met begin volgende week.

Lijkt me zo heerlijk om hem zo beet te pakken zonder dat hij aan al die draadjes zit.

Wel blijft Lucas de eerste jaren nog onder controlle bij de kinderarts.

Nou het zou wel een super moedercadeautje zijn als hij dan thuis is, maar goed we gaan het zien.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sandra wat fijn :)!!!!!!

Gaat goed hier. Saai...en ik mis thuis, maar over 5 nachtjes is het het allemaal waard geweest!

15. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra; Dat zou zeker super zijn. En onder controle bij de arts, dat ervaar ik alleen maar als prettig.. Af en toe denk ik wel, het is een hoop gedoe maar je kunt er terecht met AL je vragen. Ik duim voor je dat ie mee mag!

@Meijke; We tellen af! Nog even doorzetten en voor je het weet lit de kleine in je armen! Kop op!

@MissQ; Ben benieuwd of je mag starten! duimen draaien!

@ViVi; fijn dat alles in orde was.. Spannend wat de gyn gaat zeggen, toch?

@ All; Wij zijn op dit moment heeeeeeerlijk op vakantie!! genieten enorm van de zon en van elkaar! Beeb laat af en toe ook goed weten dat hij/zij er is... Is enorm aan het jumpen in mijn buik. Wel gezellig!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra ja baal wel beetje dat die cyste er nog zit, ben het thuiszitten wel beu al kon ik maar paar uurtjes op kantoor gaan zitten
    Jeeee lucas van ademhaling af ga heel hard voor je duimen dat het zo goed gaat dat je mooi moederdag kado krijgt!!!!
    @meijke nog ff en dan is de kleine er gelukkig
    @mrt heerlijk geniet lekker van je vakantie
    zeker spannend wat de gyn gaat zeggen hoop dat het allemaal wel meevalt want van googlen word ik niet blij van

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even snel een berichtje van mij tussen het schoonmaken door.. Vanmorgen flink in de stress gezeten. Het ziekenhuis is aan het verhuizen en ik kon de verpleging niet telefonisch te pakken krijgen. Wel een uur geprobeerd, helaas zonder resultaat. Belt mijn moeder me terug, mijn vader is in het ziekenhuis aan het overhuizen; bel je vader maar even, want die wil wel naar de afdeling lopen :$. Dus paps gebeld en die belde even later terug dat ie een gyn had die me even te woord wilde staan. Heb mijn verhaal gedaan en hij verwacht toch dat dit mijn ongi is, dus ik mag STARTEN !!! Ben zo blij :D

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    misq super meid en nu ga ik voor je duimen dat dit de laatste keer is he!!! het gaat gewoon in 1x goed!

19. Zeepaardje

sandra; wat moet jij trots op je ventje zijn, super doet hij het!!!

missq; heel veel s6meid, super!

sunshine; s6 met buikpijn, bij mij werkt aleve feminax altijd erg goed...

mrt; geniet lekker van je vakantie!

meijke; ja nu echt aftellen tot de kleine komt he:)

vivi; s6 bij gyn

hier; alles goed... knuffels

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ben op zoek naar een leuk kort wit vestje......
    heb namelijk 29 mei een comunniefeest nu heb ik een leuk tuniekje gekocht en die wil ik dan aan met witte of zwarte legging (moet nog kijken wat leukst staat) maar het is zonder mouwen en als het dan te koud zou zijn wil ik er graag zo'n kort vestje over kunnen dragen maar waar krijg je die hahaha iemand ideetjes?????
    dit zou ik dan namelijk ook aan kunnen in de zomer naar het feest van mijn oma 2 vliegen in 1 klap he hahahaha

Deel Deze Pagina