Gisteren had ik heel erg trek in brie. Ik ben naar aldi gegaan en zonder te lezen heb ik het gekocht.. Thuis aangekomen kom ik ineens achter dat ik bepaalde kazen niet mag eten.. Ik heb ook op de verpakking gekeken, maar er staat alleen Franse zachte kaas op en niks over gepastaureseerd.. De brie komt van de Aldi uit Belgie.. NU weet ik niet of ik het mag eten of niet.. Weten jullie dat misschien??
die hebben we in NL ook. Heb daar ook al gestaan voor het vak met de brie in mijn hand. het zal best gepasteuriseerd zijn, maar aan de andere kant het moet er dan ook op staan. Ik vond t vaag, dus heb m maar laten liggen en bij een andere supermarkt een brie gekocht waar t wel op stond. Succes!
Bij mijn weten staat het wel op de verpakking van de Aldi brie hoor! (is toch goudkleurige verpakking he?), goed zoeken, ik koop 'm daar altijd en is gepasteuriseerd.
Het is idd goudkleurig en de merk is Roi de Trefle, maar ik heb echt goed gekeken en zie het nergens staan.. Weet je ook waar ongeveer moet ik kijken??
Ik ben het vergeten om in de winkel te kijken of het wel of niet gepasteuriseerd is,, dus thuis aangekomen zit ik ermee.. Durf ook niet te eten..
RAAR! De voorbije maanden heb ik die steeds gekocht omdat het erop stond, was ik vandaag in de Aldi en moest ik aan dit topic denken.. staat het er ineens NIET meer op?? Echt vaag... ik weet nochtans zeker dat het er eerder wel op stond, anders had ik het nooit gekocht. Vind het vreemd, kan er verder geen verklaring voor vinden
Volgens mij heb ik op internet vaker gelezen dat als iets gemaakt is van rauwmelksekaas het er op moet staan. Dus als het er niet op staat is het wel gepasteuriseerd. Maar als je echt blijft twijfelen gewoon niet eten. Anders blijf je toch altijd twijfelen en als je ziek wordt (al is het van iets anders) voel je je toch schuldig.
Ik heb er ook niet van gegeten. Ik vertrouw het niet.. Mijn man mag hem lekker opeten..Volgende keer ga ik beter opletten, wanneer ik iets koop.. ik kijk eigenlijk nooit op de verpakking..
Ik ben gek op brie en filet americain maar ik durf het niet aan. Dus ik eet het alleen wanneer ik ongesteld ben geworden