Beste vk's Bestaat er een verband tussen de mate van bloedverlies tijdens de menstruatie en een evt innestelling? Ik bedoel hiermee, stel iemand is 6-7 dagen lang ongesteld met best veel bloedverlies. Kan het dan zijn dat een innestelling dan een dag of 4-5 kan duren met bloedverlies?
Hallo, Heb je een bloeding ten gevolge van innesteling, is deze bloeding vaak 1-2 dagen en beduidend minder bloedverlies dan normaal. Groetjes Ineke
Beste Ineke, Deze vraag steld ik eigenlijk naar aanleiding van het onderstaande topic, die ik een tijdje geleden stelde. http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/282485-cyclusperikelen.html Ik ben naar ha geweest en kon niks bijzonders vinden. Hij heeft mij door verwezen naar een Gynaecoloog voor een 1e-lijns gynaecologische echo. Deze heb ik 8-8 gehad, dit was cyclusdag 23. De gyn heeft op de echo een cyste van 3 cm doorsnede gezien, ook zei ze dat ze aan de baarmoeder kon zien dat er een eisprong had plaatsgevonden?. Zij kon niet zien of de cyste een eitje was of een ander soort cyste. Dit ziet er hetzelfde uit op de echo. Als het een eitje zou zijn, was die ter grote van een eitje van 14 dagen met een normale cyclus van 28 dagen. Aangezien mijn cycli geen 28 dagen zijn maar meer dan 30, is het goed mogelijk dat dit dus een eitje is/was. Nu ben ik op 16/17 augustus weer ongesteld geworden, maar ik had niet de klachten die ik normaal 1-2 weken heb voor ik ongesteld word. Deze 'ronde' heb ik juist klachten na de menstruatie: krampachtig gevoel etc, etc. Alleen voel ik nu geen bolletje van binnen, die ik voorgaande keren wel voelde. Omdat de laatste menstruatie relatief korter duurde dan de voorgaande menstruaties, dacht ik dat dit misschien een innestelling zou kunnen zijn. Een aantal gegevens: 23-12 mirena eruit 04-02 menstruatie, duur 6-7 dagen 06-03 menstruatie, ,, 04-04 menstruatie, ;; 07-05 licht positieve zw.test 08-05 menstruatie, duur 6-7 dagen 13-06 menstruatie, duur 6-7 dagen 16-07 menstruatie, duur 6-7 dagen 08-08 echo 17-08 menstruatie, duur 4-5 dagen, geen klachten vooraf, wel nadien.