Zie het allemaal niet meer zo zitten..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rachel93, 16 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Hoi allemaal,

Ik moet even van mij afschrijven.. En ik hoop niet dat het vervelend over komt. Maar zoals de titel al luid zie ik het allemaal niet meer zo zitten om zwanger te worden. Voor de kerst gehoord dat mijn moeder borstkanker heeft en begin van dit jaar is mijn opa overleden waar ik veel verdriet van heb gehad. Daarbij is al 4 maanden die teleurstelling ook echt vreselijk. Ik kan al die negatievteit gewoon niet meer aan. Vooral zo zwaar teleurgesteld in mezelf en heb gewoon geen zin meer in teleurstellingen.

Vandaag in principe mijn NOD en nog nergens last van, het voelt als stilte voor de storm! En toch een test gedaan vanmorgen maar toen het roze er lans ging werdt het streepje duidelijk voor het eerst langs het testgebied, dus ik dacht wauw nee zal het dan eindelijk! Maar nee streepje verdween en controleverlies gaf een duidelijk streep aan. Wat ook wel raar is dat er een streep dwars door het midden loopt. Bij de kV 2v5 testen trouwens.

Aan de andere kant vind ik het ook weer zo zonde om aan de pil te gaan vanwege het ontpillen, maar elke maand door die hel gaan van pijn en elk minuut van de dag door lekken heb ik ook gewoon geen zin meer in..

Iemand die nog de positiviteit er uit kan halen?

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Verschrikkelijk dat je dit allemaal mee moet maken dat als eerste, helaas weet ik een beetje waar je mee zit... Ik heb mijn eigen vader 1 dec moeten reanimeren ( geen ehbo), gelukkig wel succesvol geweest en kan ik elke dag nog tegen hem zeggen dat ik van hem houd ( ook al is dat niet dezelfde situatie waar jij nu in zit)...
    Ik denk dat je lichaam bezig is met alles een plekje te geven en dat je daardoor even alles niet meer zo ziet zitten...Maar kop op meid....Geef de moed niet op....Het komt heus goed (alleen heb je daar nu even niks aan natuurlijk).....

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Als je iets wilt is elke dag wachten 1 te veel, maar ik denk dat je toch moet relativeren dat je "pas" in ronde vier zit. Heel normaal, nog niks aan de hand.

Daarnáást zou ik goed de tijd nemen om het verdriet van het verlies van je opa te verwerken( gecondoleerd nog) en het heftige nieuws van je moeder.
    Soms is alles even teveel en kan je inderdaad het gevoel hebben dat niks er meer toe doet, maar geluk en verdriet leven vaak naast elkaar ipv dat ze elkaar zwart wit opvolgen.

Veel succes en hoop dat je snel zwanger bent. Mbt je test, als deze vandaag op de nod negatief is zou ik uitgaan van ongesteld worden. De kleine kans dat je dan toch zwanger bent zou prachtig zijn, maar bescherm jezelf al een beetje tegen de teleurstelling.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mooi gezegd! En helemaal mee eens!

En qua positiviteit ivm zwanger worden: voor zwanger worden staat gemiddeld een jaar en niet 1 maand. Ik zou dus qua teleurstellingen in gedachten houden dat het wel een jaar kan duren, wellicht valt het dan allemaal mee en ben je binnen nu en een paar maanden alsnog zwanger.

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wat vervelend dat je al die dingen heb mee moeten maken!
    Heel veel sterkte ten eerste... En gecondoleerd met je opa.

Wat betreft het zwanger worden en zoals hier boven iemand schrijft.
    Er staat gemiddeld een jaar voor en je bent eigenlijk pas net bezig.
    Snap natuurlijk wel dat iedereen graag in ronde 1 zwanger is en sommige mensen hebben dat geluk.
    Maar heel veel toch niet!
    Probeer het een beetje van je af te zetten want dat zal je niet gaan helpen.

Voor de rest heel veel sterkte met het verwerken van de dood van je Opa! En de verschikkelijke ziekte van je moeder..

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat erg van je moeder, dat moet heel zwaar zijn.
    Gecondoleerd met je opa, dit is natuurlijk heel verdrietig.

Ik begrijp dat als je heel graag zwanger wil worden dat iedere maand te lang duurt maar ik denk echt dat je je beter kan instellen dat het nog even duurt. Gemiddeld staat er toch 1 jaar voor. Ik dacht dat maar de helft van alle stelletjes binnen een half jaar zwanger is

7. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    gecondoleerd met je opa! En naar bericht van je moeder..:(
    Snap je gevoel maar 4 mnd is echt heel erg kort! Wij hebben die teleurstelling al 1.5 jaar!!
    Relativeert en verwerkt t verdriet. Met de bovenstaande dames eens..

8. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Jullie hebben gelijk! Het is ook nog maar 4 maanden inderdaad.. Maar ik die al de ophopingen van negatievteit dat het er even in hakt. Heel erg bedankt voor de mooie en motiverende woorden.

9. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Ja ik ga ook er ook van uit dat ik ongesteld moet worden met een negatieve test vandaag, maar dat mag van mij dan ook wel nu komen eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina