Voel me beetje een twijfelkont dus zoek steun Mijn dochter van 3 heeft een paar rode bultjes/vlekjes in haar gezicht sinds gisteren. Nu is haar neus ook al een paar dagen erg kapot en begint nu ook de zijkant van haar mondje er lelijk uit te zien. Verder komt ze niet ziek over en normaal zou ik hiervoor nooit de huisarts bellen maar nu Weet natuurlijk niet of het kwaad kan voor mijzelf en de baby?? Waterpokken heeft ze al gehad dus zal het niet zijn. Wat zouden jullie doen??
Wij zijn geen arts en kunnen dus niet op basis van een verhaal advies geven. Waarom wachten met bellen? Je kunt met alle vragen betreft gezondheid je HA bellen
Ik zag de kapotte mondhoek bij het halen van de psz net pas. En twijfel Vooral omdat mijn huisarts alleen tot 12 uur telefonisch bereikbaar is en ik dus een speciaal 'noodnummer' moet bellen nu dan. Vraag ook niet om diagnose maar als 20 man reageren dat zij zich geen zorgen zouden maken stelt dat toch wat gerust snap je
Oh wat lastig dat ze maar zo kort telefonisch bereikbaar zijn.. Maar in het weekend bellen wij ook gewoon het nr van de dienstdoende huisartsenpost. Vaak kunnen ze je telefonisch al wat tips geven of gerust stellen
Maar tot 12 uur bereikbaar jeetje...wat slecht. Maar zijn de mondhoeken gewoon uitgedroogd kapot? Is het geen eczeem wat ze heeft? Als je kindje zich gewoon goed voelt zou ik morgen gewoon even bellen, is geen spoed toch?
Bedankt dames, Lijkt geen krentenbaard Divarq omdat ze ook wat bultjes op haar voorhoofd heeft. Eczeem zou kunnen bij neus en mond maar die bultjes lijken echt niet op eczeem Vind het ook heel frustrerend van dat bereikbaar zijn tot 12. Heb namelijk ook wel vaak dat ik 'vergeet' met iets in de vroege morgen te bellen en dan kan het dus al niet meer als het me te binnen schiet. Ze hebben dus wel nog een ander telefoonnummer maar op het antwoordapparaat staat heel duidelijk dat dat is voor gevallen met spoed. Nou ja dat is dit nu ook weer niet. Mocht ze dus niet ziek gaan worden bel ik morgen ochtend wel vanaf mijn werk inderdaad. Als ik er maar aan denk daar, voor 12 uur
Ik denk ook krentebaard hoor.. dat kun je over je hele lichaam hebben, dus ook op je voorhoofd. Is niet gevaarlijk voor jou en je baby in je zwangerschap, maar wel voor zuigelingen.. Slecht trouwens, dat je ha maar tot 12uur bereikbaar is.