ervaring friso en nutrilon

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door tido, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tido

tido Actief lid

21 aug 2013
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    iemand ervaring met de verschillende voedingen?

Mijn zoontje kreunt veel en geeft geregeld voeding terug (meer dan een mondje maar ook geen straal) maar niet altijd en vaak als hij slaapt dus niet direct na een voeding terwijl hij wel goed boert.

Hij krijgt niet teveel voeding 6 x 100 en weegt 4000 gram.

ik twijfel of ik friso comfort zal nemen (gedeelte) of dat ik misschien beter eens een ander merk kan proberen.

iemand ervaring/advies?

2. Jansje88

Jansje88 Lid

23 jun 2012
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje van bijna 3 maand had dit ook, wij zijn op advies van het cb comfort gaan gebruiken en ze spuugt nu hellemaal niet meer. Ik vind het wel erg dik dus doe er nu 1 schepje van de friso standaard bij in.;)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Welke voeding krijgt hij nu?

Je moet je gevoel volgen, net zoals mijn moeder en anderen tegen mij zeiden.
    Zo hang ik nu zo aan de nestle dat ik hem in BE of DE wil gaan halen omdat ze hem hier niet meer verkopen.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat krijgt hij nu?
    Je zou een AR of Comfortvoeding kunnen proberen, bijvoorbeeld van Etos of Kruidvat. Je hoeft niet meteen helemaal over, voor sommige kinderen is een schepje van het een en de rest het ander al genoeg.

Beste manier om voeding aan te maken vooral als je kind spuugt is om het poeder op te lossen in de helft van het benodigde water als dat net van de kook is, en als het poeder goed opgelost is de rest van het water er koud bij te mengen.

5. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochtertje deed dit de eerste weken ook geregeld, maar dat heb ik opgelost door over te stappen op een andere fles. Dus mischien ligt het niet perse aan de voeding :)

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Misschien kun je eens naar de fles kijken? Spugen kan namelijk komen door te snel drinken of teveel in de maag krijgen.

Avent heeft bijvoorbeeld eigenlijk een te groot gat, die van Dr Brown is kleiner. Het is ook een fles die super werkt tegen krampjes. Twee vliegen in één klap.

Deel Deze Pagina