Geen idee wat het allemaal precies inhoud maar kwam dit tegen op mijn voorgestelde pagina's op facebook. https://www.pre-pregnant.eu zouden voedingssupplementen zijn. Iemand ervaring ermee? Ik ben sceptisch maar ook zeer vatbaar voor dit soort dingen omdat ik gewoon eerst al het mogelijke wil doen om zwanger te worden voor we de hele molen in gaan.
Ik slik gravitamon zijn ook supplementen met veel vitamines en mag je de hele zwangerschap door blijven gebruiken. Maar dit bevorderd niet het sneller zwanger worden oid hoor. heb het even zitten lezen maar denn dat het meer commercieel is.. 89 eu p maand en minimaal 3 mnd slikken.. Sorry ik geloof er niet in en denk dat het meer geldklopperij is..
Ja dat gevoel heb ik dus eigenlijk ook. En ja ik ben overtijd maar wss helemaal geen eisprong gehad deze maand aan de hand van m'n temp te lezen. Dus nu afwachten tor m'n lichaam reset
Nee.. Als er zo'n naam op staat, kun je er eigenlijk al vanuit gaan dat het geldklopperij is (helaas!). Het schijnt, volgens Pre-Pregnant zelf, aangeraden te worden door een IVF-arts uit België, maar een hoop mensen die in de betreffende kliniek onder behandeling zijn, hebben nog nooit van deze arts gehoord.. Daarnaast is de samenstelling ook niet zo bijzonder. Je kunt net zo goed gewoon Omega 3, Vitamine D en Foliumzuur gaan slikken, dan kom je op ongeveer hetzelfde uit, maar dan tegen een veel lagere prijs..
Ik geloof hier ook niet zo in. En wat een prijzen! Ik heb mij wel verdiept in supplementen en heb geleerd dat een orthomoleculair voedingssupplement wel beter is, dit omdat er veel minder vulstoffen in zitten en je dus ook meer uit het supplement haalt. Kan wel aanraden je daar eens in te verdiepen. Ik gebruik daarom sinds een tijdje prena fem van orthica. Maar je hebt meerdere goede orthomoleculaire merken. Alleen zitten er in veel ook soja en dat probeer ik juist te vermijden. Mis heb je wat aan mijn tip.