Hallo, Zat topic hierover! Maar goed het blijft gewoon moeilijk. Zit nu midden in mijn vruchtbare periode en deze keer hebben we hem goed gebruikt. Vanwege een minder spetterend sex leven ben ik daar heel blij mee. We oefenen nu al weer een poosje (maar dus niet elke maand) maar nu ik denk dat er een "gelukt" - kansje is wordt ik gek van mijn eigen gevoel/ gedachten. Het bestaat niet dat ik al wat kan voelen maar ja leg dat maar aan jezelf uit als je zo graag wil. Ben niet de enige maar ff lekker schrijven, altijd goed en gedeelde smart is halve smart. Hopelijk nog wat andere schrijvers.
Wij zijn ook bezig voor een tweede! Blijft altijd spannend he Mijn nod is 18 juli en idd wachten wachten
Ohw dat wachten duurt altijd zo verschrikkelijk lang, ik ken het.. Ik heb me ook aangemeld hier op dit forum om juist in de spannende periode even van me af te kunnen schrijven omdat de vriendinnen die het weten zeggen: je moet er niet zo veel mee bezig zijn. Maar helaas werkt dat niet zo makkelijk aangezien je een groot gedeelte van de tijd van alles voelt.... Ik zit nu ook in mijn vruchtbare periode met rond 24 Juli mijn NOD. Dus weer erg spannend. Je lichaam kan je idd aardig voor de gek houden. Succes deze ronde groetjes Linda
Hi Wat gezellig! Wat toevallig emir we liggen dicht bij elkaar. Heb jij ook goede hoop? Wanneer ga jij eventueel testen? Ja, linda zulke vriendinnen heb ik ook. Zet het van je af het gaat er niet sneller of langzamer door....tja als ik dat eens kon. Het zou het allemaal wel makkelijker maken. Gelukkig inderdaad deze pagina kun je er lekker mee bezig zijn zonder al teveel belasting van je sociale netwerk. Heeeerlijk. Tot schrijfs!
Ik ga echt pas testen als ik overtijd ben. In ronde 1 was ik 1 week overtijd dus ik dacht huh zou het al? En toen was de test negatief en werd ik een dag later ongesteld. Ronde 2 was ik ook een paar dagen te laat, niet getest want ik dacht, ik zal wel weer gewoon te laat zijn en toen werd ik dus inderdaad ongesteld. Deze ronde voor het eerst ovulatietesten gekocht dus we zaten rond de goede periode😊. En uitgegaan van een cyclus van 34 dagen (dat is gemiddeld bij mij) Wachten wachten😄
En linda, Inderdaad, het is logisch dat we er mee bezig zijn ander zijn we ook niet aan het proberen zwanger te worden toch? Heerlijk dat wij er gewoon op deze manier over kunnen praten
Ik ben in mei (geloof de 9e) gestopt met de pil. De 14e ben ik keurig ongesteld geworden. Mijn volgende menstruatie begon 17 juni (althans, dat was eenmalig wat bloedverlies), toen een dag niet en vanaf de 19e tot de 23e ongesteld geweest. Normaal gesproken heb ik een cyclus rond de 28 dagen. Volgens allerlei online berekeningen zou mijn eisprong rond 2 / 3 juli liggen (afhankelijk van welke datum ik als begin menstruatie pak en hoe lang de cyclus duurt). Op 1 juli heb ik mijn eerste ovulatietest gedaan en hierbij was het teststreepje lichter dan het controle streepje. De dagen erna heb ik een nog lichter teststreepje gezien en daarna niks meer terwijl naar mijn idee de piek nog had moeten komen. We hebben het alleen op 29 juni gezellig gemaakt want de dagen erna waren we druk met sport en visite. Nu heb ik al 2x een tussentijdse bloeding gehad (1x eenmalig toen ik op toilet zat, maandag de hele dag en gister hele dag). Zou dit innesteling kunnen zijn of is het gewoon weer een gekke tussentijdse bloeding omdat mijn cyclus wellicht nog in de war is? Het waren niet dezelfde bloedingen als bij mijn menstruatie. Ik weet het niet zo goed.. Wie kan mij helpen? Heb voor de zekerheid wel alvast een zwangerschapstest gekocht, dan kan ik volgende week (als ik niet ongesteld word, maar ook dat weet ik dus niet wanneer die gaat komen) testen.
O lastig hoor sage86 Het kan ook nog ontpillen zijn Je hebt in ieder geval testje in huis dus ik zou het volgende week in ieder geval even testen. Je weet maar nooit En anders is alles hopelijk snel voor je op ritme
Mijn NOD is op 20 juli dus ik klets hier graag met jullie mee. Ik heb goede hoop! Ook is het de eerste rond!
Ja gek is het wel.. Maargoed, je wilt natuurlijk ook zo snel mogelijk zwanger zijn nadat je het erover gehad hebt en gestopt bent met de anticonceptie. En anders wat ovulatietestjes inslaan en vanaf de komende menstruatie (hopelijk niet haha) maar gaan testen. Wellicht had ik toch langer door moeten testen dan ik nu gedaan had.. Wordt vervolgd!
Hoi, Emir: wat knap dat je lang kunt wachten! Je hebt toch al een paar keer een langere cyclus gehad. Ik ga mijn best doen om Tot de 19e te wachten maar men...... Saga: goed dat je al een test hebt. Hopelijk kun je hem nog even bewaren tot de goede dag : ) Het is altijd moeilijk om vast te stellen of het nu het 1 is of het ander. Succes. En Pita: welkom bij de club. Goede Hoop kun jij goed wachten met testen of toch ook moeite mee? Gezellig dat jullie er zijn. Groetjes olga
Hoi! Mijn NOD is ergens tussen 14 en 18 juli. Heb 3.5 week geleden mijn Mirena laten verwijderen en weet nog niet precies hoe mijn cyclus loopt. Ik ga proberen te wachten met testen tot 18-7, dan is mijn man jarig. Zou een leuk verjaardagscadeau zijn. Mits ik natuurlijk niet ongesteld word haha!
Hoi Romy, Dat zou zeker een prachtig cadeau zijn! Wat een feest! We zouden allebei positief kunnen testen de 18e laten we het hopen.
Oh top! Heb ik iemand om samen mee te wachten! Wanneer denk jij je ei te hebben gehad? Zou de innesteling dan een week later zijn? Zo veel vragen.. Ben even de gebruiksaanwijzing van me lichaam kwijt, sorry! Haha!
Hi Dames! Mijn NOD is de 16e ! Zoals elke ronde is die 2e wachtweek killing bah! Fijn dat je dan af en toe even kan kletsen hier over aangezien ML vind dat ik gewoon 1 week na NOD pas een testje hoef te doen.... Mannen Ik lees gezellig mee
Ik weet niet of ik goed kan wachten... Dit is mijn eerste ronde. Tot nu toe gaat het goed, maar nu al testen is natuurlijk ook belachelijk. Zit op 3DPO dus hij KAN niet eens positief testen nu... Dus nog effe 12 dagen geduld!
Wat fijn dat we allemaal rond dezelfde tijd inze NOD hebben Spannend allemaal Vanochtend is mijn temperatuur iets gedaald😔 Kan natuurlijk 2 kanten op Of de innesteling maar dan betekent dat de temperatuur de komende dagen weer op moet lopen en als het zo blijft dan mag ik op naar de volgende ronde. Wachten wachten
Hi, Romy zeker gezellig! Ik denk dat ik mijn ei wat later is want had zondag en maandag trek een draadje slijm : ) maar als ik mijn cyclus volg is 18 op 19 juli mijn nod. De innesteling weet ik ook niet precies maar in mijn hoofd voelt en gebeurd er van alles. Pita; sorry dat ik het sorry maar is wel zo makkelijk hopelijk heb bezwaar. Ja de eerste ronde is altijd moeilijk in te schatten. Hopelijk tref jij het en heb je wat geduld! Groetjes Olga
Hoi dames ook ik heb volgende week mijn nod 15/16 juli spannend altijd he. Hoop voor iedereen op een positieve test wel leuk om mee te lezen haha