Wie heeft 'm al gezien? Een nieuwe serie van AMC (de amerikaanse zender waar Breaking bad, Mad men en The Walking Dead door zijn ontwikkeld), dus ik was wel nieuwsgierig. Gisterenavond de eerste aflevering gekeken en ik moet zeggen dat ik het veelbelovend vond! Het verhaal is me nog niet helemaal duidelijk, maar dat er iets bovennatuurlijks aan de hand is wel. Grappig en bij vlagen lekker smerig!
Net de trailer bekeken en lijkt ons wel goed. Ik denk wel dag we wachten tot er nog een paar afleveringen zijn.
Ja we hebben net gekeken. Wij vinden er 3. 2 met nl ondertiteling dus de 3e zal straks ook wel met nl ondertiteling zijn.
We hebben gisteren de eerste 2 afleveringen gezien. Goede serie, wel wat wazig maar naarmate de tijd hoe minder wazig het wordt Ken je de serie the last ship? Ik denk dat je die ook wel goed vind. De trailer vind ik minder maar ik vind geen betere. https://youtu.be/p_O7PMEkzC0
Is het een goede serie? Het verhaal trekt me wel op zich, maar ik ben wel een klein beetje allergisch voor Michael Bay . Ik ga eens kijken of we m kunnen vinden.
Geen idee wie Michael Bay is maar de serie behoord echt tot de toppers. Vanavond of morgen kijken we naar afl 3 van preacher.