Mijn man en ik zijn een nieuwe serie gestart: The Leftovers. 10 afleveringen per seizoen. Bij mijn weten zijn er maar 3 seizoenen en komen er ook niet meer. Ook wel eens verfrissend. Wij hebben de eerste 9 van S1 gekeken. S2 staat op HBO en S3 moet denk ik nog komen? Wie kijkt er nog meer? Of wie wil er 'mee' kijken? In short: WHAT THE F***??? Dat denk ik elke aflevering wel minstens 1x. Er gebeuren vreemde dingen. Sommige gewoon raar, andere echt bizar. En ik zit met zoveel vragen! Lijkt me leuk om samen te kunnen speculeren. Maar dan moeten we wel ongeveer gelijk zitten met kijken natuurlijk De vragen waar ik mee zit (waarvan ik wéét dat sommige nooit beantwoord gaan worden): 1) Where did they go? 2) Why them? 3) Who's Kevin's dad talking to? 4) Why is the GR doing what they're doing? 5) What's wrong with Kevin? (blackouts?) 6) Who/what is Dean? 7) What's up with the dogs. And the deer?
Seizoen 1 vond ik geweldig maar toen ik de 1e aflevering van seizoen 2 zag... Ik dacht echt : waar de fuck zit ik naar te kijken. Het ging heel ergens anders over! En de intro was ineens anders,dat vond ik ook echt niet tof haha. Hij paste net zo goed bij de serie. Ik hoop dat seizoen 3 weer meer over seizoen 1 gaat zeg maar. Dat we wel iets van antwoorden krijgen..
Wij hadden precies hetzelfde, seizoen 1 was hartstikke leuk en spannend, seizoen 2 leek wel een andere serie. Wij zijn halverwege afgehaakt.
Ik heb hem afgekeken en elke aflevering ging weer steeds meer over het vorige seizoen. Maar wel met meer nieuwe personages,dat vond ik wel erg jammer. Dus ik ben heel benieuwd naar seizoen 3 😄 Seizoen 2 blijft alleen wel erg vaag hoor. 1x even niet opletten en je denkt: oké ik heb weer heel wat gemist.