Ongi weg,gevoel blijft

Discussion in 'Zwanger worden' started by DeeLighT, May 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hallo allemaal,

Nou het lijkt wel of hier elke ronde wat raars gebeurt met mijn lijf, haha. 8 mei ben ik ongi geworden, zondag 13 mei en maandagochtend de laaste beetjes roze gehad. Niets raars zou je zeggen, maar het gevoel dat ik ongi ben, blijft. Het is niet heel erg ofzo, maar net zo dat je het constant een beetje voelt en dan bij vlagen wat erger. Afscheiding is gewoon wit.
    Voor een eisprong is het toch nog veel te vroeg gezien mijn cyclussen?
    Verder nergens last van ofzo.... heeft nog iemand dit weleens gehad?

Groetjes, DeeLighT

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Ja, ik heb dat deze cyclus ook...na de menstruatie bleef ik pijnlijke borsten houden en liocht misselijk, net als tijdens mijn opngesteldheid...en moe....echt erg raar. Ik moest toch al voor bloedonderzoek naar de gyn en bij de samenlevingstest bleek dat mijn ei niet was gesprongen en dat het baarmoederslijmvlies niet verdikt was geworden. Ik vind dat wel verontrustend maar de gyn leek helemaal niet gbezorgd en vertelde dat er meerdere keren per jaar geen eisprong plaatsvindt maar dat wij dat helemaal niet merken omdat je gewoon menstrueert. Pas als het een paar keer achter elkaar gebeurt moet er meer gebeuren. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook het geval is, maar het kan dus zijn dat er een verstoring in de hormonen is en dat dit volgende cyclus weer rechttrekt. Vervelend is het wel, bevrucht worden zit er nl niet in dan :( , maar het is niet gezegd dat het dit bij jou is hoor.
    Succes!
    Groet,
    Koosje

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoi Koosje,

bedankt voor je antwoord. Wel raar trouwens, dat je slijmvlies niet genoeg verdikt zou zijn, maar dat je dan toch menstrueert....
    Nouja, het gaat vast wel over dit rare gevoel.

Groetjes, DeeLighT

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Zijn er misschien nog meer mensen die hier een idee over hebben?

Share This Page