Het schijnt zo te zijn dat je met 12 weken al kan zien of je een jongen of een meisje verwacht nu heb ik een echo gehad alleen ik zie niet het bekende uitsteekseltje (subje) hihihi , hoe kan ik zien wat mijn echo kan vertellen? Krijg ik nou een jongen of een meisje?
Ja klopt met een bepaalde theorie moet het inderdaad lukken , hihihi , ik weet ook niet bij wie ik hiervoor terecht moet , die er verstand van heeft hhahahaa zou jammer zijn als t kleintje er verkeerd voor ligt kan al bijna niet meer wachten tot de 20weken echo hahaaha
De nub is niet te zien op jouw echo. heb je nog meer foto's?? @rinajusase, aan de nub tussen 12-14 weken kan je met behoorlijke zekerheid hrt geslacht al voorspellen. dit uiteraard alleen als het kindje er goed voor ligt en de nub zichtbaar is. Google maar eens op nub
Helaas heb ik niet meer echos alleen deze dus dan zit er niets anders op dan geduld hebben hoe moeilijk dat ook is hahhahaa Thanx voor jullie reacties X
Ahh, jammer hey. Mijn echo was net iets te vroeg dus ik kon ook geen nubje laten kijken... We moeten inderdaad maar aftellen dus tot de 20 weken echo of een pretechotje laten maken!
hoe kun je dat zien want ze hadden bij de echo centrum een meisje gezegt vandaar mijn twijfel spannend hihi de nub is toch evenwijdig met het ruggengraat ?
Ja superjammer hahhaaha geduld is een schone zaak hihihi en de pretechos zijn ook na 20 weken pas het mooist