Goeimorgen.ik mag vrijdag pas testen maar heb het net stiekum al een keer gedaan. Er kwam een minescuul streepje in beeld.Meer een verkleuring eigenlijk. ik heb voor deze ronde best goede hoop en ik ga morgen weer testen. Ik heb er nog 2. Nou julli horen van me! Groetjes Linda
meid, ik zie dat t nog 5 dagen duurt tot je nod, hou je er wel rekening mee dat je ondanks een eventuele positieve test alsnog ongesteld kunt worden?
Hai Zena,daarom is het ook zo spannend... De tijd lijkt wel stil te staan en de wijzers van de klok gaan achteruit. Groetjes!
Ik mag ook vrijdag testen maar heb zaterdag stom genoeg ook getest (alsof dat nuttig was) nou ja, ik wacht nu rustig af tot vrijdag...
Hihihi, hier precies hetzelfde. Ik heb mijn eitje 10 dagen geleden gehad, dus eigenlijk zou ik pas over 4 dagen kunnen testen. Ik kon het ook niet laten, en heb vanmiddag getest. Ik had een heel vaag lijntje, dat ook een indrogingslijntje zou kunnen zijn. Hij verscheen binnen de 10 minuten, en hij is meer roze dan grijs, dusik heb goede hoop. Maar het blijft afwachten! Overmorgen (of toch morgenvroeg) ga ik opnieuw testen. Ik heb toch nog 5 testjes liggen. Hopelijk hebben we snel meer duidelijkheid!