Haihai, Hier ook eentje hoor! Eind deze maand zijn mijn man en ik ook 2 jaar bezig. Maar precies wat Natas al zegt: we komen er wel hoor! Hou vol want ooit, heel onverwachts staat er ineens dat 2e streepje. Daar ben ik zeker van! Dikke opbeurende knuffel, Anouk.
goedemorgen meiden En nee je bent niet alleen in deze ..wij zelf ook al bijna een jaar bezig na de hersteloperatie en in sept 2006 MK gehad dus zwanger worden kan ik alleen nu nog dat het blijft zitten er is een spreekwoord wat zegt je word pas zwanger als er een zieltje voor je klaar staat we hebben inmiddels het niet meer zo op spreekwoorden we hebben 3 ooievaren gezien spontaan zo uit het niets zou ook een betekenis hebben dat het een goed teken is gisteren afscheiding gehad dus verwacht mijn ei weer over 2a 3 dg dus is het weer klus tijd maar weet niet of het er wel van komt aangezien mn vriend vandaag en woensdag op hotel zit weet inmiddels wel dat het je soms even teveel allemaal word aangezien iedereen om je heen maar zwanger word en lijkt het of ze geen moeite hoeven doen Maar zoals natas al zegt wij hebben elkaar hier en we komen er wel onze wenssterretjes stralen genoeg voor ons allemaal toch su6 en dikke knuffel en hierbij straal ik ook mijn sterretjes uit naar jullie liefs kaley
hey lieverd ...ik zie ineens dit topic (moest aan je denken en heb gekeken wanneer je voor het laatst had gepost) ..2 jaar alweer ik hoop zo voor jou dat het snel mag gaan lukken ik duim voor je meid knuf asjuh