precies op de helft

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smoekie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    yes vandaag precies op de helft, en die is voorbij gegaan zonder dat we er eigenlijk erg in hadden....ik ben pas gaan genieten van de zwangerschap na de uitslag van de combitest...

daarvoor zag ik steeds maar beren op de weg omdat ik toch in mijn "mik" zat met mijn leeftijd, dat het eigenlijk niet op de "normale" manier mogelijk zou zijn door slecht zaad...

bang dat een kreukelaartje de weg naar het eitje had weten te vinden etc etc...

maar na de uitslag en de echo's dat alles goed was kan ik lekker genieten al is het wat later dan normaal...

babykamer is bijna klaar....geboortjekaartjes zijn we aan het uitzoeken, namen zijn we al bijna over uit....geboortegedichtje ben ik druk mee...

dus tja de tijd vliegt gewoon.... :)

2. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Smoekie van harte, ik weet het nog als de dag van gister dat jij opeens tch zwanger bleek te zijn.

Nog 20 weken genieten wens ik je toe.

3. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    hartstikke goed Smoekie, gefeliciteerd :thumup:
    je hebt wel gelijk de tijd vliegt voorbij, maar je hebt het ook flink druk gehad zo te lezen ;)

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja wannabee lijkt wel of het heel kort geleden is dat ik die positieve test in handen had... :D deze zwangerschap gaat tot nog toe net als voorgaande, zonder veel problemen...enige waar ik "last" van heb is het afvallen, hoewel ik deze week voor het eerst "iets"(400 gr) ben aangekomen.....en af en toe wat maagzuur wat steeds vaker gebeurt maar geen vervelende klachten gelukkig.... ;)

idd mandarijn, bij de andere waren we "pas" klaar met 6 - 6,5 mnd, we zijn dit keer iets eerder maar goed dat drukt de pret niet vindt het juist hartstikke leuk... :)

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he smoekie gefeliciteerd, we lopen gelijk zo te zien. alleen heb ik geen last van afvallen, zit al 10 kilo aan

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zie het ja, lache zeg ;)

ach dan scheelt het straks na de bevalling weer, misschien kan ik ook dit keer weer kleding aan die ik hiervoor al niet meer aankon...

van de 70.9 wat ik in het begin woog toen ik net wist dat ik zwanger was, zit ik nu inmiddels op de 66 kilo...

maar de kleine groeit goed, ik voel me goed dus geeft niks ;)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hahaha :) Gefeliciteerd met een TOPzwangerschap en het feit dat er geen eh... kreukelaartje ( 8) ) in het spel is :)

Mooi hoor, de 20 weken voorbij!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    smoekie gefeliciteerd met je behaalde mijlpaal :)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hee gefeliciteerd!
    Ik ben vandaag op de helft, lekker gevoel hé!

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    echt wel, ew hebben de geboorte kaartjes al uitgezocht namen zijn bekend, enkel nog wachten wat het geslacht is (ik hoop dat dinsdagavond te horen) en dan stukje bij beetje de kleine dingetjes bijkopen... :)

dat is o.a. het leuke van zwanger zijn, elke keer die kleine frummeldingetjes ;)

sinds gisteren voel ik het tussendoor trappen, dus ook dat begint nu te komen, nog een week verder en dan kan ed het misschien ook voelen... :)

dus het gaat heerlijk allemaal...

thanks meiden, en voor de (gelijke) zwangere fijne zwangerschap :D

11. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik ben net over de helft en t gaat idd errug snel....
    maar vindt t steeds leuker omdat je steeds meer gat voelen. t ligt nu momenteel lekker te duwen enzo (ik voelde t met 17 wk voor t eerst echt duidelijk)vorige wk mn 20 wk echo gehad en was super.
    het kindje ligt bij mij met zn hoofd op de placenta en gebruikt t als kussen,dus ik voel alles al erg snel schoppen en t hartje hoorde ik ook snel zelf.

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Sorry, dubbel gepost!

13. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hé Smoekie,

Wat heerlijk dat je op de helft zit! ik ook vandaag :D
    En super dat alle uitslagen en echo's goed zijn.
    Wij moeten as vrijdag voor de 20-weken echo en ik maak me al behoorlijk druk.

Goh, wat zijn jullie al ver gevorderd met alles!
    Wij zijn nog volop bezig met verbouwen van de babykamer,
    we zijn het totaal nog niet eens over de namen en
    geboortekaartjes hebben we nog niet eens bekeken :oops:

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij mij ligt de placenta dit keer aan de voorkant dus ik voel het nog niet zo veel afgelopen week voor het eerst dat ik het echt gevoeld heb dus zal dat nu wel gaan komen, bij de andere 2 lag de placenta aan de zijkant dus dan voel je het veel sneller...

@Moonie..
    normaal gesproken (toen met de andere 2 zwangerschappen) waren wij ook pas veel later hoor...enkel het verschil met dit keer was dat mijn man (is zelfstandig ondernemer) 2 wkn thuis liep en verder nooit geen vrij heeft in het jaar (mits hij het zelf neemt) dus tja het kwam nu eenmaal zo uit dat hij 2 wkn de tijd had om de kinderen "over te gooien" zeg maar....

de zolder moest verbouwd worden zodat daar de oudste heen kon, wij moesten over naar de grote ouderslaapkamer zodat de jongste naar die van ons kon...en tja dan blijft de "rommelkamer" over en dan ga je automatish verder want tja hij is nu toch thuis, dus vandaar dat we dit keer wel "extreem" vlot waren wat betreft de slaapkamers...

en dan ga je je wel eens vervelen en zit je te denken aan die geb.kaartjes dus dan haal je de boeken op en eigenlijk waren we het er al gauw over eens welke het zou worden... :)

naam voor als het een meidje zou worden heb ik eigenlijk al heel lang in mijn hoofd dus die was eigenlijk "gauw" gekozen....en voor een jongen wist ik wel een aparte naam maar wist niet wat Ed daarvan vond en gelukkig vond hij het ook een aparte naam dus zowel voor een jongen als een meid hebben we nu de namen...

blijft er over de leuke kleine dingetjes te kopen he.. ;)

rompertjes-pyjama'tjes etc etc...inslaan van luiers en doekjes etc etc ach dat zijn ook de leuke dingen er van he...

het blijft leuk en dan te bedenken dat de helft er ongemerkt al op zit tja heb ik nog maar de helft om van te genieten...

morgenavond 20 wkn echo dus weer iets om naar uit te kijken septemer de pretecho dus genoeg om van te genieten weer...

succes meiden ;) (met de verbouwing - zwangerschap etc) ;)

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik ben ook op de helft! Het gaat idd erg snel, vind het sneller gaan dan mijn eerste zwangerschap.
    Vind het wel lekker gaan..
    Veel succes bij je echo morgen!

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    van harte gefeliciteerd! En geloof me, de tweede helft gaat NOG sneller!

Liefs Kiss

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    idd kalus, moet nog ff 1 dagje wachten.. ;)

Kissflower, ik weet het tis imiddels de 3e maar geloof mij maar dat het dit keer toch wel heel anders is dan de vorige keren... :D

door me leeftijd en nog andere dingen niet echt kunnen genieten in de 1e paar maanden en pas vanaf de combitest uitslag eindelijk wel..en het gaat ontzettend hard dit keer zeker in tegenstelling tot de vorige keren.... ;)

zo blijkt maar weer dat alle zwangerschappen anders zijn, bij de andere 2 de eerste 2 maanden gemist omdat we niet wisten zwanger te zijn, maar de resterende gingen "gewoon"" en bij deze weten we het vanaf het begin af aan en deze "vliegt" voorbij zeg.... :D

Deel Deze Pagina