Eisprong na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door IndyLynn, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    15 september heb ik een miskraam gehad, maar tot op heden nog geen eisprong (geen cervixslijm, geen positieve ovulatietest).
    Normaal gesproken is mijn cyclus exact 28 dagen, dus had ik gisteren mijn eisprong moeten hebben als ik de dag van de miskraam als eerste dag van de menstruatie reken. Of moet ik de dag dat het HCG uit mijn lijf was als dag 1 rekenen?

Het zegt natuurlijk niks over mijn situatie maar ik ben heel benieuwd hoe snel jullie na je miskraam een eisprong hadden en dan voornamelijk of dit anders was dan voor je miskraam (later?).

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lastig he. Maar mss is je cyclus nu ff vd leg lees nl veel dat eerste menstruatie 6 wkn op zich kan laten wachten....

3. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Ja, super lastig. We zitten een beetje in hetzelfde schuitje he Molensteen! Hoe is het bij jou?

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Idd

Ik heb enkel bruinverlies 1 x per dag in maandverband en rest veeg ik af

Gisteren gezellig gemaakt voor hem, maar was zelf ook behoorlijk ....
    En veegde daarna rood af.... Geen gemeenschap gehad oid

5. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Na mijn vorige miskraam had ik pas 26 dagen na mijn curettage een eisprong (normaal heb ik 'm tussen dag 17-21). Ben ook heel benieuwd hoe lang het nu gaat duren maar weet nog niet of ik wil gaan testen

6. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb 7 sept een miskraam gehad en nog geen ei kunnen vinden .je cyclus kan flink in de war geraken.
    Succes! Ken de frustratie....

Deel Deze Pagina