Predictor 8 dpo...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sniekie, 25 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Hoi!

Met 2e urine heb ik een predictor gedaan vandaag op 8dpo. Heb daarvoor n paar slokjes gedronken meer niet. In het verleden testte ik altijd donkerder met 2e urine.

Deze was helemaal wit. Nu lees ik hier veel dat ze al vroeg positief geven als je zwanger bent. Is mijn kans nu waarschijnlijk verkeken? Ik weet mijn eisprong zeker. Dus echt 8dpo

Bedankt!

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Nee je kans is absoluut niet verkeken. Op 8dpo kan zelfs de innesteling nog moeten gaan plaatsvinden.

Sniekie vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee je kansen zijn nog niet verkeken.
    Ala je innesteling pas op 7-8 dpo was, is het logisch daf je nog nega test.
    Als je innesteling morgen is, is het helemaal zeker logisch dat er nog geen hcg is :)

Ps, een posi ovu is geen garantie tot eisprong. Dus 100% zeker kan je niet zijn mits getempt of opgevolgd met echo's ;)
    Daarbij kan je ei 1 dag na de test springen, maar ook 2 dagen er na :)

Sniekie vindt dit leuk.
  4. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ik ga al een tijdje mee in het wereldje van eitjes en tempen. Mijn temperatuur is inderdaad gestegen, ik weet zeker dat er een eitje is gesprongen ;). En aan mijn temp te zien ook duidelijk welke dag :thumup:

Enige waar ik dus in het verleden (en nu dus weer) onzeker over ben is dat innestelen. Heb eigenlijk altijd vroeg al positief getest en anders was ik niet zwanger. Dat was alleen in de tijd van de kv2v5 testen.. Bij de eerste testte ik 10dpo voor het eerst en die was meteen goed zichtbaar, 2e 9 dpo licht maar wel goed te zien, miskraam 8 dpo goed zichtbaar, 3e niet goed te zeggen ivm spuiten van hormonen. Maar wie weet :)

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wist niet dat je ook tempte ;).

Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;)

Sniekie vindt dit leuk.
  6. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Elke zwangerschap is weer anders, het kan alle kanten nog op

7. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Helaas vandaag ook de wondfo test witter dan wit.

Deel Deze Pagina