Ik weet het...misschien vreselijk onverstandig maar kon mijn testdrang niet meer de baas zijn... 5 dagen voor nod en voel me zo ellendig moe en niet lekker...Zou het dan toch??
Wauw, dat is een heel mooi streepje voor 5 dagen voor je NOD! Hier durf ik je wel mee te feliciteren, ook al is het nog wel erg vroeg.
Sorry, wellicht sla ik je hiermee van je roze wolk. Maar deze test had ik de 2de rond ook, 4 dagen voor NOD. Super blij natuurlijk, maar 4 dagen later werd ik alsnog ongesteld, en hoe! Heel heftig met gigantische krampen, alsof ze me in mijn baarmoeder geschopt hadden. Natuurlijk was ik verdrietig dat het niet zo mocht zijn, maar toen ik ging googlen bleek dat 90% vd vrouwen die deze test gebruikt had het met me eens was. Zelfs op mannen urine reageerd hij postief! Dus sorry, ik raad je aan om toch je NOD af te wachten en een gewone KV test te nemen.
Je schopt me niet van mn roze wolk af want zit er helemaal nog niet eens op...Uiteraard ben ik mij bewust van alle facetten die zich nog kunnen voordoen zolang je nog niet op je NOD zit en zelfs daarna...Geloof me ik weet er alles van want heb zelf ook een week na nod en positieve testen alsnog mijn menstruatie gekregen...Maar fijn dat je me attendeert hier op...
Klein vraagje. Had jij deze predictor early of de early waarbij de controle streep en de teststreep in een apart venster zitten?? Want dat is de oude early variant en is idd zo onbetrouwbaar als het maar kan (mijn kraanwater was zelfs zwanger). De early die ts heeft gedaan is de nieuwe variant (sinds een paar maanden hier in NL op de markt) en super betrouwbaar. In Amerika heet hij de First Response en de meest verkochtectest daar. Daar zweren ze bij deze test.
Ik heb de nieuwe variant gebruikt die nog niet zo lang op de markt is...dus de donkerroze verpakking...