kan iemand mij helpen deze test te lezen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Savantia, 27 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savantia

Savantia Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik heb voor de zekerheid nog eens een ovulatie test gedaan..
    ik ben nu 12 dagen overtijd ...

en weet nu niet wat dit inhoudt?

Bijgevoegde bestanden:

2. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Maar zwangerschapstest zijn negatief?

3. Savantia

Savantia Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja tot nu toe 4x negatieve urinetest en bloedtest afgelopen woensdag ook negatie fhad een hcg waarde 1

4. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit is volgens mij ook een negatieve ovulatietest.

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Heb je vorige ronde een positieve ovulatietest gehad?

6. Logan

Logan Niet meer actief

Dan komt je eisprong er aan. Als deze positief was van een zwangerschap had je dat sowieso in het bloed moeten zien.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Heb je je eisprong 12 dagen geleden ook gevonden met een ovulatietest? Anders zou ik het nu gezellig maken!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit is nog een negatieve ovulatietest. Een ovulatietest is positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Een vrouw heeft namelijk de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een streepje lichter dan de controlestreep op kan reageren. Rond de LH-piek is een ovulatietest positief.

Een bloedtest kan eerder aantonen of je zwanger bent dan een urinetest. Een waarde onder de 5 is inderdaad niet zwanger.

Ik zou een verwijzing vragen naar een gynaecoloog. Wellicht is een follikel doorgegroeid tot een cyste en dan wordt je niet ongesteld. Zou dus even naar je eierstokken laten kijken.

Want ik zag dat je al in november 2014 was gestopt met de pil en regelmatige cyclussen hebt.

Even je huisarts bellen dus en zeggen dat je naar de gynaecoloog wilt.

9. Savantia

Savantia Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had inderdaad vorige ronde een positieve ovulatie.
    ik moest van de huisarts minimaal twee weken wachten om weer de bellen .. ben hier wel onzeker door, heb echt last van een zeurderige buik en vervelende druk op mijn blaas. Daarnaast ook veel duizelig...

10. Dan zou ik zeggen aan de klus, want dan komt je eisprong er denk ik aan.. Miss een dubbele eisprong.. Kan

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    2 eisprongen in 1 cyclus kan echt niet. Wat wel kan is meerdere eitjes die tegelijk springen. Als je 2 x een positieve ovulatietest hebt in 1 cyclus dan ben je of zwanger (wat in dit geval dus niet zo is) of de eerste keer is je eitje niet gesprongen en probeert het nu opnieuw.

Deel Deze Pagina