Predictor early 8/9dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jes12, 4 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zucht.

Het is belangrijk om zowel voor als na je eipijn nog sex te hebben!

Krijg sterk de indruk dat jij gelijk wilt hebben dat eipijn juist de eisprong zelf is. Dat kan inderdaad, maar in de meeste gevallen is dat niet zo.
    Zie ook mijn vorige post.

2. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Natuurlijk, het beste is zelf om vanaf het begin tot het einde om de dag seks te hebben. Maar dat doet niet iedereen. Alles behalve zelfs.

Ik bedoel echt gewoon dat in vele Posts hier vaker wat meer marge mag genomen worden ipv te zeggen je bent nu 10 dpo ipv 12 dpo. Beter is je bent tussen 10 en 12 dpo.
    Maar goed wederom, ik heb het al heel vaak gedacht als ik een post las en heb er nooit iets van gezegd, dacht doe het nu toch maar eens. Maar zwijg wel gewoon. Bedoel het ook alleen maar goed.

Nikki15 en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik vind dat je een beetje aan het zoeken bent, hoor.

Pipo30 vindt dit leuk.
  4. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Laten we er maar over ophouden.
    Wilde topic starter haar topic alles behalve verpesten. Mijn comment was echt goed bedoelt.
    Zie overigens nog geen streepje. Sorry meid. Maar men duimen draaien wel!

5. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Ik zie op beide foto's een heeeel licht streepje!

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Ik ben het helemaal mrt jou eens en heb hier ook wel eens opmerking over geplaatst. Hoop dat je snel een positieve test hebt t’s!

Pink06, Nikki15, maybemommy en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Hier echt precies hetzelfde en ook bevestigd adhv een echo. Zodra mijn ovulatiepijn weg was dan was mijn ei gesprongen en een dag later merkte ik dan ook dat het vruchtbare slijm alweer weg was en mijn libido wat lager was.

Edit: ik denk dan heus niet meteen dat ovulatiepijn altijd op het moment vd eisprong plaats vindt, maar wil alleen maar zeggen dat dat dus wél kan. Ook ik heb vaak het gevoel dat hier wel héél stellig beweerd wordt dat de eisprong zelf altijd pas in de tijd erna springt of soms ook wel ervoor

8. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Het ei springt pas heel stellig na je groeipijnen ja, nooit ervoor.

9. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    On topic: ik zie alleen heel vaag een tweede streepje op de foto in negatief. Maar idd ben je ook écht wel heel vroeg, zal voor je duimen!

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Maar ik vind het echt gezeik allemaal hier. Er wordt alleen van 2 dagen later uitgegaan zodat men niet te vroeg test en niet de teleurstelling heeft van het te vroeg testen. Ik snap werkelijk niet wat je daar voor probleem van kan maken. Ik kan ook niet eens meer tellen hoe vaak er gezegd wordt dat een ei 'tot 48 uur later springt' wat dus to-taal niet zegt dat het per definitie pas na 48 uur is.

Rogjigjigdinges sprak eerder met wat minder nuance, daar is ze toentertijd op aangesproken en sindsdien post ze echt keurig. Dus nee, ik snap echt niet waarom zij het steeds weer moet ontgelden.

YasmijnN vindt dit leuk.
  11. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik heb het over ovulatiepijn, niet over groeipijn. Ik heb weleens gehoord dat er ook sprake kan zijn van pijn ná de ovulatie, napijn dus. Daar heb ik zelf geen ervaring mee, bij mij vindt de pijn plaats tijdens de eisprong en zoals gezegd is dat ook bevestigd door een gynaecoloog tijdens een echo, die hier overigens ook niet verbaasd over was ofzo.

nizzie86 vindt dit leuk.
  12. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Viviennee het ging mij nu niet om Rogijuli, maar om het feit dat het door meerdere mensen hier vaak heel stellig beweerd wordt.
    Het gezeik vind ik zelf wel meevallen, maar goed ;)

13. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Maar dat betwist toch ook niemand?

14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik vind het gewoon heel onterecht dat zulke dingen dan weer op haar bord terechtkomen :)

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    WHAHAHAHAHAHA :D :D

Die houden we er in :D

Pink06, Sam86, Lafelife en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik denk dat @RoGiJuLi juist superveel informatie heeft voor de mensen met wat minder kennis op dit gebied. Zag net nog iemand die dacht dat ze 7dpo was omdat ze 7 dagen geleden vruchtbaar slijm had. Ik had zeker 4 dagen voor mn positieve ovu vruchtbaar slijm. Als je als beginneling werkelijk denkt dat je je eisprong hebt op de dag van je slijm en alleen dan klust, kan je er een poos naast zitten en denken waarom lukt het niet.

Maar moet daarnaast zeggen dat het het mij soms ook wel wat stellig overkomt. Als iemand bijvoorbeeld een super lichtpositieve test heeft en diegene niet alle informatie sluitend heeft qua ovu, eisprong, temp enz, wordt er snel opgemerkt dat het om LH kan gaan. En dat lid Jane hier ooit een cb 1-2 weken heeft gehad weten we ondertussen ook wel. Was ook wel een apart geval. Het KAN zeker maar ik vind dat zulke uitzonderlijke gevallen niet steeds vermeld hoeven worden.

Raaf92, Sado, Hilary88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Haha, wel eens met dat geJane ja

YasmijnN en Krily vinden dit leuk.
  18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Om nog maar niet te spreken over haar als lid zelf want heb voor 5/6 jaar terug hele rare dingen met haar meegemaakt hier.

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Dubbel

20. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Lekker gezellig weer, leven en laten leven...

@ts ik lijk in de verte een heel licht streepje te zien, hoop voor je dat hij op loopt :)

Raaf92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina