Oke, dat snap ik wel en ik moet ook echt wel zeggen dat ik verder ook echt vaak veel waarde hecht aan wat Rogijuli zegt hoor. Ik vond haar toon voorheen soms (zeker niet altijd) irritant, maar ze is verder wel een wandelende fertiliteitsencyclopedie
Moet ff kwijt dat ik het soms raar vind dat zoveel mensen altijd voor waarheid aannemen wat er door sommige mensen dit forum zegt. Geen nare ervaringen ermee of irritatie, maar verbaast me soms wel. T zijn en blijven ervaringen die we delen om een ander te helpen, zal nooit exacte waarheid zijn voor iedereen.
Meiden meiden meiden, Dit hoeft toch allemaal niet. Als je mijn berichtjes terug leest kan je duidelijk lezen dat ik zeker blij ben met de waardevolle inbreng van haar. Maar er is gewoon een lichte maar. Niet meer of niet minder. Heb ook hele duidelijk gezegd dat het geen aanval is en dat meen ik nog steeds heel oprecht. We zijn volgens mij nog steeds volwassenen waar je toch zo’n gesprekken kan voeren zonder nu met modder te gooien naar mensen of door het in het belachelijke te trekken.
Haha typisch vrouwen Volgens mij valt t wel mee toch, koelt wel weer af. Alle inbreng is waardevol en wat iemand er mee doet is aan hen. * legt popcorn weer weg want het smaakt me niet *
Snap ik! Komt wel weer goed ik zie je posts niet zozeer als een aanval, je maakt wat bespreekbaar en dat mag.
Het is fijn en waardevol als iemand veel kennis/ervaring heeft en dat kan en zal zéker veel mensen helpen. Voor dat stukje heb ik ook oprecht veel respect. Maar het is daarbij wel altijd goed om in het achterhoofd te houden dat ook een encyclopedie geen arts is en iemand dingen vaak ook zegt vanuit haar eigen ervaring, dat geldt natuurlijk voor iedereen. En uiteindelijk kent iemand haar eigen lichaam het beste, dat wordt soms ook nog weleens onderschat. Maar goed, ik denk dat Rogijuli zelf met popcorn dit topic aan het volgen is
Toevallig wel of ie nog goed is weet ik niet maar ach dat spul is meestal maaanden houdbaar.. toch? Edit: ew nee is n grote plakkerige klont geworden. Helasch!