Ik zie hem inderdaad ook wel echt nu, hij lijkt me ook eerder roze dan grijs. Ik test ook steeds wanneer het donker is, in het daglicht is het vast makkelijker te zien/fotograferen. Ik krijg hem nu niet op de foto zo irritant
Ik zou idd morgen nog de predictor doen. Als er eerder al hcg zat dan moet dat morgen zeker zichtbaar zijn. Succes!
Haha dat zou dan de 3e foto zijn waar niemand iets op ziet als alleen ik zelf. Ik wil niet dat jullie gaan denken dat ik gek ben
De kruidvat wordt echt rijk van mij.. Ik word zo moedeloos van de onzekerheid. Ik had nog 1 test liggen dus ik dacht ach weetje wat laat ik die ook nog gewoon doen. Hoefde niet eens te plassen heb met moeite 5 druppels gekregen En ja hoor, hij staat er... binnen 1 a 2 minuten en nu ook echt roze
Uiteraard weer amper op de foto te krijgen Maar ik twijfel nu inieder geval zelf niet meer an wat ik zie.. Na het uploaden is hij weer veel onduidelijker.. nu mezelf beheersen tot morgen ochtend
Zie ook wat! Heb dit soort tuurstreepjes met kruidvat vaker gehad.. toen was dat niks. Alleen zat er dan geen kleur in en dat kan ik hier niet zo goed zien. Ik duim voor oploop.