Ah oké nja ik vermoed dat je nog wel erg vroeg bent aan dr hand van je streepje hopelijk gaat die mooi oplopen
Ik zie het streepje ook hoor. De Express van Predictor is ook al vrij vroeg duidelijk hoor, mocht je die nog wel hebben liggen.
Ik heb ze toevallig van de week gemaild omdat de opisop hier ze niet heeft, maar ze hebben ze op dit moment niet meer in hun assortiment
https://www.opisopvoordeelshop.nl/predictor-zwangerschapstest-2st-earlyexpress-1-min grote kans dat je ze nog wel in de winkel zelf ziet liggen
Ik heb natuurlijk meteen even gekeken maar ik kan zoiezo geen enkele zwangerschapstest vinden? Heb jij enig idee onder welke rubriek of zoekterm daar? Anders wil ik ze graag bestellen
In het mailtje stond dat ze in het magazijn had gekeken en dat het niet meer in hun assortiment zit op dit moment.
Nou t zal wel niks zijn. Kruidvat 2v5 nog steeds wit. Misschien als ik heeeeeel goed kijk kan ik een streepje ontdekken.. maar dat noem ik negatief.
Het is jammer dat je niet weet waar je in je cyclus zit. Het kan zijn dat je gewoon nog heel vroeg bent voor de kv.
Ik heb ook getest met de predictor early deze was toen ook licht positief dit was 5 dagen (volgens mij) voor NOD, dus mijn ervaring met de predictor is goed. Alleen had ik op de kv 2v5 ook een heel licht streepje moest je echt goed turen want die was bijna niet zichtbaar. Het toen een digitale van predictor gehad en daar verscheen een yes in het beeld toen was het helemaal duidelijk.
Ik had op dezelfde dag als de predictor ook met de sensitest getest.. die was ook licht positief. Nu 2 dagen later opnieuw met de sensitest maar niet opgelopen. Dus ik verwacht dat ik binnekort gewoon ongesteld ga worden.