Wat de titel al zegt. Dit een gewone action test. Het streepje was er al wel binnen 5 minuten alleen toen een echte tuurtstreep en op foto zeker bijna niet te zien was. Deze was zo nadat hij opgedroog was.
Is de foto bewerkt? Kan aan mij liggen maar vind het een rare kleur roze .. Wat neppig? Kan aan mij liggen hoor ..
Nee zeker niet bewerkt. Maar ik vind hem ook zo roze indd. Vandaar mijn vraag hier. Heb namelijk nog nooit indroog of valse streep gehad. Ik twijfel om zo al te testen. Heb nog een kv
Ik zou denk ik ook weer testen al is morgenochtend het antwoord hetzelfde als vandaag... vind het een apart streepje
Nou dames het was dus een vette indroger. Net kv gedaan en die had dan op zijn minst een tuurstreep moeten geven want die zijn gevoeliger.
He bah! Ik begin die action testen echt verrot te vinden.. ik lees zovaak dat ze vals uitslaan zelf meegemaakt ook
Ik zou lekker de kruidvat doen, of is dat de laatste die je thuis hebt liggen? Dan morgen ochtend de kruidvat doen. Kun je een duidelijkere foto maken ervan?
he wat balen zeg! Ik had vorige maand ook een gigantisch dikke vals positieve streep met een actiontest. Wat is dat toch met die dingen?!
Nou ik heb het nog nooit meegemaakt. Dus daarom mijn vraag hier. Maar voor mij nooit meer action. Want wordt hier alleen maar onzeker helemaal met dat gekke lichaam wat me dus blijkbaar totaal voor de gek houd
Nou voor mij nooit meer action. Heb dit nog nooit gehad. En dan dat gekke lichaam waardoor je helemaal onzeker wordt
Nou Inderdaad! Ik heb bij mijn zwangerschap paar jaar geleden altijd action gebruikt. Positief is positief. Tuur is tuur en wit is wit. Gewoon heel duidelijk. Maar de laatste tijden lees ik echt alleen negatieve dingen over deze testen
Hier precies hetzelfde inderdaad. En doordat ik het las over vaak vals tegenwoordig ging ik helemaal twijfelen. Vl was al overtuigd dat ik zwanger was die zei vorige x was het ook zo’n streep.