Ik zie wel vage tuurstreepjes. Toen ik dat had, bleek het helaas een biochemische zwangerschap te zijn. Toen ik zwanger was liepen ze wel duidelijk op iedere dag. Ik hoop dat ze bij jou morgen of overmorgen wat duidelijker opgelopen zijn.
Op je eerste foto zie ik op de onderste foto wel een tuurstreepje (en ik ben echt een slechte tuurder ) Heb je foto even in het negatief gezet voor je. Daarop zie ik 'm nog beter. Hopelijk heb je de komende dagen een mooie oploop!
Op die van gisteren zag ik nog wel wat, maar die van vandaag helaas niet De onderste is van gisteren en de bovenste van vandaag. Ze staan andersom.
Ik zie de streepjes wel. Om een oploop te kunnen zien is het het beste om op hetzelfde tijdstip en met hetzelfde merk test te testen. Beste is met ochtendurine, deze is het meest geconcentreerd. Predictor is erg betrouwbaar en geeft normaal gesproken geen valse streepjes, tenzij je de test open maakt, dan kan er wel een vals lijntje tevoorschijn komen. Succes de komende dagen, ik hoop dat je testen mooi gaan oplopen.