Predictor Early... ervaringen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Miepske1980, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb heel impulsief een vroege test gekocht: Predictor Early.
    Volgens de bijsluiter zou deze test 4 dagen voor NOD al een antwoord kunnen bieden.

Vanwege mijn ongeduld heb ik hem heel impulsief in het winkelmandje gegooid. Achteraf een beetje spijt. 4 dagen later zou ik met een goedkopere test kunnen testen.... Maar nu ik hem toch heb, moet ik er toch iets mee.
    Morgen zit ik 4 dagen voor NOD.

Wat zijn jullie ervaringen met deze test?

2. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Ik lees even mee... Ben benieuwd

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    We hebben met deze test op het forum al eens iemand gehad met een zwangere man en een zwangere kraan.
    Ik zou toch een ander merk nemen..

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dat meen je niet. Geen wonder dat ie zo duur is, dat je er merkwaardige zwangerschappen mee kunt bevestigen.... geen goede keuze dus. De volgende keer gewoon bij kruidvat eigen merk houden dus...

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Yep. De gewone Predictor is prima, maar de Early is totaal onbetrouwbaar. Vrouwen die zwanger zijn, testen negatief. Vrouwen die niet zwanger zijn, krijgen een tweede streepje.
    Iemands man van dit forum bleek zwanger. En iemand had inderdaad zwanger kraanwater....
    Kortom: je wordt niks wijzer van de uitslag van deze test.Je zult sowieso een test moeten doen van een ander merk.

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik ben even aan het zoeken geweest voor je hier op het forum naar mijn stukje die ik hier ooit schreef.Hem gevonden, hier onder mijn ervaring er mee .

De 2 voor 5 is veel beter dan die Pedictor early troep en nog eens troep.
    Al erg vaak geschreven dat toen we 11 jaar bezig waren net voor de mmm een test gedaan hadden positief ! wij erg in de war maar bleek negatief want paar dagen later zo ongi als wat.
    Staan idd genoeg negatieve berichten hier . Scroll maar eens hier in het deel. Erg ver terug waren er veel topics over.
    Succes verder .

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Bagger :D

8. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Toevallig gister ook gebruikt na twee kruidvat testen
    Hoezo test drang sn obsessief
    Maar goed was negatief.. N vandaag met de kruidvat wel positief!
    Zou zowiezo ook n kruidvat ernaast gebruiken gezien de ervaringen van anderen! Succes!

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Jeetje, sta echt te kijken van die negatieve berichten. Had miss verwacht dat hij beter zou testen dichterbij NOD, maar zulke verwarrende uitslagen... dat zoiets dan op de markt is...

Ik hou het maar bij de 2 voor 5 euro testen van het kruidvat. Dan maar iets langer wachten voordat ik kan testen

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    je zou de testen van sensitest kunnen gebruiken. Gevoeliger dan de 2 voor 5 van kv

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heb je hem al gebruikt?

Zelf ook vals positief mee getest in 2012.

12. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dankjewel voor de tip.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

De kruidvat 2v5 zijn ook gevoelig, daar kun je ook mee testen voor NOD. Geen vier dagen geloof ik, maar wel eerder :)
    Succes, ik hoop op een tweede streepje voor je!

14. Struisvogel

Nov 2, 2012
    74
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik had bij de predictor early negatief 2 dagen voor nod en kruidvat was toen postief!!

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    Ik heb er dan zeker als enigste geen slechte evaring mee :)
    Ik teste met de early positief, daarna kv gedaan en ook posie, dus bij mij geen valse uitslag :)

16. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

2v5 kan je echt wel 4 dagen voor NOD positief testen heb ik net ook gehad.. bij mijn dochter had ik 4 dagen voor NOD met Clearblue Digital getest hangt af hoeveel hCG je aanmaakt.

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    sensitest is ook niet alles hoor

ze zeggen 4 dgn voor nod, hangt toch echt van hoeveel HCG je aanmaakt

Heb er 2dgn voor nod mee getest en vaag streepje (ochtendurine) smiddags kv test en die was duidelijk positief!

Van de sensitest hoor je ook vaak negatief of vage lijnen terwijl ze 4dgn voor nod zijn!

18. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ik test altijd vals positief met deze test ik raad hem je ook echt af...

19. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Deze testen zouden eigenlijk verboden moeten worden. Op klachten reageert Predictor helaas ook niet.

Ik had een gewone Predictor en een Predictor Early. Bij de gewone was ik wel zwanger en bij de Early niet :D

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik raad m ook af. Valsposi getest.. Maar goed, dat deed ik eerder met kv ook..

Even offtopic:
    Wow, Letty! Wat ben je al ver! Je kleintje is bijna bij jullie!!!!! Onwijs fijn voor je..

Share This Page