Goedemiddag, Ik zal kort mijn verhaal doen. Na 2.5 jaar ziekenhuis bezoeken en hormoon behandelingen ben ik zwanger geraakt van onze dochter. Op 11 juli zijn mijn vliezen met 21 weken door mijn baarmoedermond gezakt, waardoor uiteindelijk de vliezen zijn geknapt. Op woensdag 13 juli is onze dochter geboren. En na een half uurtje is ze in onze armen overleden. We zijn waren en zijn onwijs verdrietig.. Maar nu zijn we 7 weken verder, en had ik vanmorgen een kV 2v5 test gedaan. Waarop volgens mij een tuurstreepje te zien is. Mijn gynaecoloog zegt dat het niet van mijn vorige zwangerschap kan zijn. Het kindje zou zo onwijs welkom zijn, maar ik twijfel wel heel erg of ik het mij niet verbeeld. Willen jullie misschien even met mij meekijken? Liefs.
Pfff wat een verhaal he. Heel veel sterkte toegewenst. Wat betreft de test lijk ik wel iets te zien. Ik durf alleen niet te zeggen dat het een nieuwe zwangerschap is. Ik hoop heel erg dat ze gaan oplopen!
Hej meid... Ik wil je geen valse hoop geven..maar ik zie hem heus hoor!! Hopelijk snel duidelijkheid. En mogen jullie over 8 maanden een mooie lieve gezonde baby vast houden! Sterkte natuurlijk nog met jullie andere lieve moppie!
Ja hij is echt een stuk duidelijker in het echt, dacht niet dat het echt noemenswaardig was, maar gister had ik er ook 1 die een stuk minder duidelijk was.. Dus oplopen gebeurd wel een beetje.. Heb alleen niet echt verstand van die testjes..
Je weet zeker trouwens dat de test niet op je eisprong reageert? Want daar is de Kruidvattest ook goed in. Als de test de komende dagen goed oploopt, dan is er goede kans op een zwangerschap. Heel veel sterkte trouwens met het verlies van je kindje!
Hai! Nee het kan niet op mijn eisprong reageren want ik weet wanneer ik die heb gehad, moest mijn baarmoeder laten checken na een aantal weken, daar zagen ze dat t eitje wat dradig was en toen moest ik bloedprikken. Die zelfde dag werd ik gebeld dat ik de eisprong had gehad. 😊
Bedankt allemaal trouwens, het is heel verdrietig en dat zullen we vast altijd blijven. Maar het verdriet went een beetje. We hebben haar gecremeerd en ze is lekker thuis bij ons nu. 😊
Heel heftig verhaal pfff... Maar ik ben heel voorzichtig positief mbt je test... anders over 2 dagen nog eens testen?
Jeetje wat een verdrietige tijd hebben jullie gehad! Ik zie ver weg het streepje staan, hopelijk lopen ze snel op!
Ik zie n streepje dus hoop oprecht dat die mooi oploopt de komende dagen. Veel sterkte met het verlies van jullie dochter
Ik zie ook een streepje hoop dat die mooi oploopt. En ik wil je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je dochtertje knuff
Jeetje wat heftig zeg gecondoleerd! Ik zie het streepje ook! Ik hoop alleen heel erg dat het geen oud hcg is. Ik ben zelf 25 juli gecurreteerd na circa 9 weken zwangerschap (een heel stuk korter dus) en test nog steeds licht positief. Wil je niet de moed in de schoenen praten absoluut niet.. kunnen ze niet 2 keer je hcg prikken om te kijken of het oploopt? Ik hoop t zo voor Je! Zo naar wat jullie hebben moeten meemaken!
Als eerste heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter. Wat lijkte dat vreselijk. Ik zie de streep ook maar zie de laatste tijd heel veel "foute" streepjes op de KV testen. Ook bij mezelf. Ik hoop echt voor je dat hij positief is en jullie over een paar maanden een prachtig kindje hebben