Zorgen over K 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door YasmijnN, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hi meiden,

Graag wil ik bij deze mijn zorgen uitspreken over de kruidvat 2v5 testen.
    Ik zweerde bij deze testen en nog steeds wel, maar man oh man wat zie ik de laatste tijd veel dezelfde testjes voorbij komen.
    Was het niet in mijn eigen handen dan wel online, zoveel testjes met erg lichte streepjes.

Zou er iets veranderd zijn in de testen, misschien zijn ze wel gevoeliger..?

Elke keer als ik die testjes zie leef ik zo mee, want ik ben zo bang dat het weer dat stomme streepje is, wat achteraf toch niets (of iig geen goede zwangerschap) blijkt te zijn.

Nou is testen voor je NOD sowieso al een onzeker iets,maar die streepjes maken het nog meer verwarrend.

Ik heb er geloof ik zelf geen foto's meer van, maar als jullie die nog hebben post ze dan zou ik zeggen. Misschien kunnen we dan makkelijker die rare streepjes eruit pikken.

Mochten jullie er anders over denken, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk :)

Succes met testen iedereen ;)

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Yep here the same!!
    Stomme lijntjes.......... voorheen bleven ze inderdaad netjes omo wit..
    maar nu weet ik voor een feit dat ze ook op eisprong reageren...
    Foto's heb ik niet meer.. staan wel ergens nog in topics, maarja...

Teleurstellend inderdaad als daarna blijkt dat er niets is...... :(

3. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja inderdaad, behoorlijk teleurstellend.

Ook op n eisprong? Oh wat gek.Voor de mensen die een onregelmatige cyclus hebben maakt dat het nog meer verwarrend lijkt mij

Het is naar mijn idee ook pas sinds een paar maanden, maar het valt wel op!

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ja dat werd mij verteld.. ik was onwijs in de war, chaos in me lijf, dus dacht testen.. maar vrijwel iedereen vertelde me dat ze reageren op eisprong..
    ik doe geen ovulatietesten of temp. dus kon het niet met iets vergelijken.

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ben maar overgestapt op Action, als die wat aangeven dan is het echt zo.

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb nog wel een foto van zon superlicht lijntje....
    deze krijg ik eigenlijk vaak... heb de foto een beetje bewerkt omdat t op de foto niet zo duidelijk is..
    maar deze streepjes zeggen mij dus niks

7. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Met foto haha

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    #8 Monique93, 26 aug 2015
    Laatst bewerkt: 26 aug 2015
    Ik had ook een steepje, maar ook spierwitte testen.
    10 dpo spierwit
    11 dpo steepje heel licht
    12 dpo streepje ook licht maar ietsje donkerder als 11 dpo
    Daarna bloedverlies gehad en op 14 dpo weer een test gedaan en die was weer spierwit.

Ik ga er dus eigenlijk van uit dat er wel iets was maar niet goed gegaan is.
    Kwamen uit zelfde doosjes.

9. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik heb nog geen problemen gehad.
    het is al jaren bekend dat ze op je ei reageren dat doen ook andere merken overigens en voor nod kan altijd wat geweest zijn het gaat 60% mis voor je NOD. Dus als je je netjes aan de regels houd van de bijsluiter zijn ze naar mij idee nog prima! :)

10. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    HIer ben ik het dus mee eens!
    Ik heb ook nooit problemen gehad. Gewoon testen op nod en NIET na 5 minuten nog aflezen! Want volgens mij komt daar vooral alle verwarring van! Het zijn gewoon prima testen die doen wat ze moeten doen.

11. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    De foto is van test van mij van zonet... ik ben nu 6 dagen voor nod... dat tuursptreepje is niet meer van mijn eisprong hoor......
    En niet na minuten lang.. verschijnt direct...
    heb dit echt vaker..

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    angela.. klopt wel wat je zegt, beter testen op nod..
    maar er zijn zoveeeel dames hier die dat eerder doen en die dan dus wel blij worden van zon onduidelijk streepje...
    dat is oko wat yasmijn bedoelt denk ik

13. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Heb enkel deze van nu zijn mooi opgelopen als ik streepczag op kv e deed water erover als niets was was diebstreep ook weg. Heb twee albums eens van mijn bbz en die van nu weet ik vrijdag pas of het goed zit.
    Vandaag was mijn nod niet getest maar morgen test ik een laatste keer. Wrm ik nu nietcwachtevtot nod is omdat ik met mijn bbz gewacht had en pas week overtijd licht positief teste, wat zeg ik was een super tuurstreep.

Bijgevoegde bestanden:

14. Isabellaxxxx

28 jun 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft hij ook op m'n eisprong gereageerd(streep kwam binnen de 5 minuten) heb kruidvat hier ook over gemaild dat ze het duidelijker in de bijsluiter moeten zetten..

image.jpg

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Iedereen wilt de gevoeligste testen en zo vroeg mogelijk een streepje zien. Niet iedereen maar wel veel dames, ik ben er zelf ook 1 van. Dan weet je toch dat er in die periode voor nod (en ook daarna) nog vanalles mis kan gaan? Ik begrijp niet wat er dan nog meer in de bijsluiter moet staan.
    Bij de action test staat niet dat je binnen 5 minuten af moet lezen en bij kruidvat testen wel. Dat is niet voor niks. En als je gewoon rond nod test dan zal hij vast niet meer reageren op de eisprong. Alleen bij wisselende cycli zou dit misschien nog kunnen.

16. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ik heb zojuist een vroege miskraam gehad en teste op NOD, hier kreeg ik een streepje die donkerder werd door de stijging HcG, maar ook weer lichter toen de miskraam doorgezet heeft. Ook ik heb eerder voor NOD getest en nog nooit een streepje gehad toen er ook niks was .

Ik denk persoonlijk ook dat de testen gewoon goede testen zijn en dat je echt niet moet testen voor NOD als je niet teleurgesteld wilt raken. Waarom zou je rond je eisprong testen met een zwangerschapstest? Daar zijn toch ovulatie testen voor en andersom.

Denk dat het soms is dat we doordraven in wat we het liefst zouden willen. Ik begrijp dat als je allerlei klachten hebt je vroeger test, wanneer het eigenlijk al overduidelijk is.

Maar lieve dames, ook op je NOD ben je zwanger als je zwanger bent ;P

17. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was.
    Ik denk dat de vrouwen die dit hebben dan toch moeten gaan wachten tot NOD. Ik snap de testdrang, die heb ik zelf ook gehad deze maand, maar ik denk dat een valse test zoveel teleurstelling teweeg brengt dat je beter later kan gaan testen. Voor je eigen gevoel. :)

18. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik ben ook (nog steeds) positief over de kruidvat testjes. Gewoon idd op of na NOD testen!

19. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Op NOD zelfde dag hcg geprikt was 0,4 (Wel roze in het echt by the way test is van vorige maand)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,9 KB
      Weergaven:
      9
  20. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721