@RoGiJuLi klopt, maar dan gaan haar testen nu toch niet oplopen als deze eerst positief was door de pregnyl? Als die nu oploopt komt het toch niet door de pregnyl?
Klopt... maar dat moet ze met dezelfde test en dezelfde soort urine blijven teste en niet switchen tussen ochtend en middag zoals nu
Early test 3e urine van de ochtend. Heb alle testen vanaf 10 dpo met 3e urine gedaan ochtend. Behalve gister dan. Sorry voor verwarring. Ervaar ik zelf ook. Binnen 3 min dit miniscuul tuurlijntje. Maak me nog steeds geen hoop en of blij. Maar als t pregnyl is had die nu niet wit moeten zijn? Vergelijking met gisteren is t sneller en duidelijker maar toch. Vandaag 13 dpo. 5 aug is NOD.
Ja snap k maar wij thuis zien hem wel op de test. Na 3 min gekeken en stond weer een vaag lijntje. Maar lastig op foto te krijgen.
Die duidelijkere van gister was een express test. Die andere vage was een early. Die van nu is een early. Dan is die nu iets duidelijker. Mijn mening maar miss wil ik dat ook wel zien haha
Ik zelf zou nog niet heel blij zijn en zou morgen nog weer een keer testen als ik jou was. Het is lastig te zeggen inverband met de pregnyl. Het verschilt volgens mij echt per persoon hoe snel dat uit je lichaam is. Ik lees wel eens dat sommige op 14 dpo nog een lijntje plassen. Ik hoop voor je dat hij oploopt en dat je morgen een duidelijke streep hebt. Duim duim duim... s6!!
Nee zeker niet ben absoluut niet blij op t moment. Ging al nergens vanuit maar hoop toch wel. Denk dat dit idd nog pregnyl is en dat ze echt niet opgaan lopen. Bereid me voor op de volgende ronde. Lijkt me sterk morgen ineens oploop. Had gehoopt vandaag duidelijkheid te krijgen maar weer niet helaas.
Misschien eens met je 2de plas in plaats van derde plas testen. Wakker worden plassen ontbijten plassen en testen.
Begrijp ik. Tuurlijk hoop je dat het een lijn is van een beginnende zwangerschap. Klote pregnyl . Maar er is nog hoop hoor. Misschien toch een late innesteling ofzo. Ik zal voor je duimenen hoop voor je dat je morgen uiteindelijk duidelijkheid hebt want dit is niet fijn.
Ja wellicht dat dat nog zou kunnen zijn maar mijn gevoel zegt van niet, dus ja tis gewoon afwachten geblazen. Maar heel erg bedankt dat je ook mee duimt doet toch wel goed zal raar opkijken als der morgen of zondag een duidelijkere lijn zou zijn in elk geval
Danke wel plaats m morgen zodra k getest heb. Als die wit is plaats ik niets maar zeg t wel even netjes haha
Wat spannend! Ik zou morgenochtend plassen, dan alleen wat eten en niets drinken ook niet meer plassen.. Dan 2 uur wachten en dan met die plas testen! Veel succes!