Net getest 1 dag NOD en nog altijd geen compleet witte test. Maar zo slecht te zien dus ik zeg negatief. Op naar de volgende ronde denk k. Getest met 2 e urine met de predictor express mn early's zijn op helaas.
Balen meid Ik zou voor de volgende ronde action testen gebruiken om de pregnyl eruit te testen. De predictortesten zijn zo gevoelig dat ze het kleinste beetje hcg en dus ook pregnyl oppikken .
Aahh jammer. Inderdaad wat hier boven gezegt word. En zal als ik jou was als je wilt testen of de pregnyl er uit is. Elke ochtend testen en niet verschillend zodat je de testen goed kan vergelijken. Heel veel s6 de volgende ronde.
Ja weet je ik heb alle info die k bezit over deze wereld van dit forum. En merk dat je dan makkelijk doorslaat. Volgende ronde wil k echt wachten tot nod. Of ja 1 dag ervoor. Las dat de predictor zo goed was dus dacht sla daar een lading van in. Maar laat ik eerlijk zijn... na 35 jaar totaal geen cyclus of ongi naar mn 2e ongi in mn leven. Das al een overwinning opzich he... klinkt raar. Maar lichaam doet wat het moet doen. dus alle vertrouw dat ik wellicht ook nog eens een posi test krijg. Teleurgesteld? Ja tuurlijk je hoopt. Maar negatief telleurgesteld ? Nee absoluut niet. Op naar de volgende ronde. Dank een ieder voor de info. En mee kijken ! Top
Nee. De een breekt het sneller af dan de ander. Dus waar het bij de een op dag 10 al helemaal weg is, heeft de ander het op dag 14 nog in het lichaam. Ik testte ook zo achterlijk lang nog heel vaag posi met pregnyl. Vooral dat laatste beetje duurde bij mij echt heel lang
Aaah oke dat is echt balen zeg! Dan zou je eigenlijk pas een week na nod veilig moeten kunnen testen. Killing
Ja dat denk ik ook ja als ik t goed lees. Haal staks nog even action of kv testen voor t geval dat. Test morgen nog op NOD en dan is t klaar. Tenzij ongi niet komt maar 1e ronde ook op 16dpo netjes ongi met gebruik utro.
Valt op zich mee. Als je vanaf 8 dpo elke dag een (action) testje doen dan zal het streepje gaan aflopen. Ben je zwanger en maak je hcg aan, dan zal je gaan zien dat ineens weer gaat oplopen Test je de pregnyl er niet uit en alleen op je nod een testje doen en is deze nog heel licht/vaag, dan moet je doortesten om te kijken of hij gaat oplopen en het eigen hcg is. In geval van ts denk ik echt dat het nog pregnyl was. De express liet eergisteren nog een streep zien en nu amper nog iets, terwijl hij bij eigen hcg nu al stukken duidelijker had moeten zijn