Hi meiden, Ik heb iets heel raars.. gisterochtend had ik een negatieve Predictor early (zeer geconcentreerde urine), maar 's middags een positieve Predictor express. Geen tuurstreep, zeker dat ie er stond, maar licht. Uiteraard Predictor early toen ook weer gedaan. Negatief. Vanochtend weer een Predictor early. Negatief. Ook bruinverlies. Einde oefening was dus mijn conclusie. Doe ik net weer een Predictor express met middagurine (veel minder geconcentreerd): nog veel duidelijkere streep dan gisteren! Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Een express kan toch onmogelijk positief zijn als de early negatief is? Het bruinverlies is gestopt, maar kan natuurlijk straks weer doorgaan. Ik heb echt geen idee wat ik hiervan moet denken. Help?!
Waarom doe je dan geen kv? Je bent al 44 euro kwijt en je weet dus eigenlijk nog niks. En doe eens foto van je positieve testen.
O wat een achtbaan moet dat zijn voor je! Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit zien. Normaal adviseer ik bij 1 test te blijven maar nu zou ik ook een ritje naar de kruidvat voor de 2 voor 5 euro adviseren.
Erg vreemd! Ik zou ook even wat andere testen doen @velena! Wat rot trouwens! Maar bruinverlies hoeft niet altijd wat te zeggen geloof ik.
Dit zijn de Predictor express van gisteren (bovenste) en vandaag. Ik krijg het er lastig op, maar hopelijk valt er wat aan te zien.
Op je onderste test zie ik inderdaad een vaag streepje. Waar zit je in je cyclus? Of heb ik daar overheen gelezen
Huu, ik had gisteren in de middag ook het allervaagste streepje met de express en later met early echt vrijwel niets te zien. Is de express dan niet zo betrouwbaar?
Ik zit in t beste geval op 12 dpo, slechtste geval 16 dpo. Helaas geen ovu testen kunnen doen deze maand. Maar normaal is mn ovu test positief tussen 14 en 18 dpo, dus eisprong tussen 15 en 19 dpo. Vandaag is CD 31.
Meen je niet Ik hoop natuurlijk dat de Early niet betrouwbaar is en de Express wel.. haha. Ik twijfel overigens niet of ik zwanger ben (geweest), maar of ik een vroege miskraam heb. Ik heb op de Action early ook licht streepje gehad en voel me typisch zwanger (misselijk zoals ik het alleen ken van zwanger zijn).
Early Action lijkt ook wel heul ietsje te zijn toegenomen sinds gisteren, maar verklaart nog helemaal niet waarom Predictor early negatief is en express positief.
En op de predictor test lijk ik een indroog streep te zien. Ik zou ze zeker niet als positief beschouwen nog.
Sorry maar ik ben het met @Izzie76 eens... ik zie ook alleen maar negatieve testen... ik hoop voor jou dat ze alsnog positief worden. En van een vroege miskraam kun je zonder positieve test echt niet spreken. Op deze termijn zou het sowieso eerder een biochemische zwangerschap zijn. Maar nogmaals ik hoop voor je dat je over een paar dagen gewoon een positieve test in handen hebt!
Ik zie overal grijze vage streepjes helaas. Of de express betrouwbaar is weet ik niet. Ik weet wel dat de early super betrouwbaar en heel gevoelig is. Dus als de streep op de express echt van hcg kwam, had de early ook zeker weten een 2e streep moeten geven.
Ik hoop dat je je eisprong gewoon verkeerd hebt en nu eigenlijk pas 8 dpo bent en dat de testen nog positief gaan worden voor je maar ik zou op deze testen geen feestje bouwen nog
Ik snap dat het op de foto's lastig te zien is, maar geloof me, er staat echt een 2e streep die je zonder turen kunt zien op de Predictor express. Mijn vraag is absoluut niet of iemand hier een 2e streep ziet, daar heb ik zelf ogen voor. Wat ik me afvraag is hoe het mogelijk is dat de early negatief is en de express niet. Als ik zin heb om te speculeren over het wel of niet aanwezig zijn van een 2e streep open ik wel een ander topic.