Predictor early negatief, express positief??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by velena, Nov 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Het zijn echt geen indroogstrepen, want ze verschijnen meteen. Vals positief zou kunnen (wat ik dus heel raar vind bij Predictor), maar indroogstrepen zijn echt uitgesloten.

En thanks, ik hoop het ook, maar ik heb er een hard hoofd in.

2. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

#42 Izzie76, Nov 19, 2017
    Last edited by a moderator: Nov 19, 2017
    Verkeerde topic, excuus

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    #43 sweetdreams, Nov 19, 2017
    Last edited: Nov 19, 2017
    Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je een onmiskenbare streep binnen 30 seconde kunt hebben die je vervolgens praktisch niet op de foto krijgt.

Ik heb al heel veel testen gedaan en de enige x dat de teststreep binnen 30 seconde zichtbaar werd, was als ik bijna knal testte. Bij zulke tuurstreepjes hebben ze gewoon de volle afleestijd nodig om op kleur te komen.

Daarbij vind ik ook dat je bizar fel reageert. Een streep die je eigenlijk bijna niet op de foto kan krijgen is niet onmiskenbaar punt.

En als je er zelf zon hard hoofd in hebt, snap ik niet dat je in amper 24 uur volgens mij al 5 predictors hebt gedaan. Als je echt zwanger ben, zal de test waar je nu de "onmiskenbare streep" hebt, over 2 dagen nog veel onmiskenbaarder moeten zijn.

Succes!

MariaC, Paardenbloem, mutskuh and 8 others like this.
  4. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    De streep was binnen 30 sec duidelijk zichtbaar, zonder turen en hoefde niet langer te liggen om op kleur te komen. Het is niet anders. Waar het wantrouwen dat je hebt vandaan komt, geen idee, maar ik heb dit onderwerp niet voor mn lol geopend. Ik open het juist, omdat het een hele rare (en nare!) situatie is. Voor normale situaties - zoals de early positief en dan een keer de express - zou ik geen onderwerp hoeven te openen natuurlijk.

Met onmiskenbaar bedoel ik een streep die ik zie zonder te hoeven turen. Niet tegen t licht, andere hoek of zoiets. Een streep die mn man direct ziet staan. Dus onmiskenbaar: hij staat er. Dat is niet hetzelfde als een knaltest, dat bedoelde ik daarmee ook niet te zeggen en die had ik ook nog niet verwacht nu (CD 31).

Benieuwd of er nog anderen gaan zijn komende tijd met een positieve express maar negatieve early. In ieder geval @Viviennee helaas ook gisteren. Ik heb t dus op meerdere express testen gehad, niet 1. En het is echt vervelend, want ik hecht toch waarde aan Predictor dus dacht dat ik zwanger was. Ik hoop dat meiden in dezelfde situatie wat zullen hebben aan dit draadje.

Viviennee and Citroentje93 like this.
  5. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Mijn streepjes waren er ook heel snel, hoor. Wel lichter dan die van Velena en niet op de foto te krijgen, maar ze waren er zeker en snel ook. Ik zie die van Velena overigens ook, soit. Heb zelf ook tuurstreepjes gehad die je met geen mogelijkheid op de foto kreeg. Als je ze op de foto krijgt zijn ze irl nog duidelijker.

Ik snap dat felle juist wel, (en vind het wel leuk :')) Zij vraagt A en iedereen zegt B. Is gewoon irritant.

velena likes this.
  6. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Ik vertrouw overigens ook gewoon op de early, hoor. Daar niet van. Als de Early nee zegt zal er inderdaad nu wel niets zijn, maar dat is de issue dus helemaal niet.

velena likes this.
  7. LovePoison

LovePoison Actief lid

Jun 12, 2011
    352
    74
    28
    Female
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Op basis van je testen van de early zeg ik niet zwanger, ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met de early en ook alleen goede verhalen erover gelezen. Waarschijnlijk is de express vals positief.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,832
    2,254
    113
    Heb je nog getest?

9. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik heb dezelfde ervaring met de Early. Als eerste positief toen ik in juli zwanger was en de eerste die afliep toen het een miskraam werd. En in niet zwangere tijden altijd spierwit. Ik vertrouw daar dus ook heel sterk op.

Ik heb vanochtend niet getest, vanmiddag nog zelfde weeïge gevoel als tijdens vorige zwangerschap. Toen toch maar even een testje gedaan nog, weer de express want heb geen earlies meer en nu is het een tuurstreepje. Echt stuk lichter dan gisteren. Ik heb heel erg pijn in mn rechterheup en wat bloedverlies, plus dus misselijk. Ik ga morgen even naar de HA voor de zekerheid. Het is alsof ik gister een soort HCG piekje heb gehad in de middag en verder niks, dat kan natuurlijk, innesteling toch niet goed gegaan ofzo. Maar dan zou ik nu toch wel graag ongesteld worden en die pijn in mn heup vind ik dus raar. We gaan het zien!

10. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Ja soms heb je dat je de tweede streep echt zeker ziet maar nog niet op de foto krijgt. Snap ik.

Hopelijk lopen ze op!

11. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Pijn in mijn heup heb ik ook een aantal keren gehad tijdens menstruatie na mijn laatste bevalling. Echt behoorlijk pijnlijk. Blij dat ik er nu vanaf ben. Sterkte ermee!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,015
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe zeker ben je van je eisprong??

Als de early telkens negatief bleef kan je op basis van het resultaat op de express niet concluderen dat je zwanger bent (geweest).

13. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Nee dat kan ook niet. Echt enige mogelijkheid die ik nog zie is dat het hcg in de ochtend nog te laag was voor een streepje en in de middag net wel hoog genoeg. Want in de ochtend waren early en express negatief en in de middag alleen express gedaan en die had toen een streepje, zowel begin van de middag en later in de middag. Maar of dit kan (6 uur later ineens wel wat hcg), geen idee, ben geen arts. Was fijn geweest als ik in de middag nog een early had kunnen doen maar die had ik niet meer.

Maar meest logische conclusie zou zijn vals streepje hoor, dat denk ik nu ook wel.

14. Leo78

Leo78 Bekend lid

Feb 10, 2012
    910
    394
    63
    Ik geloof niet in valse streepjes. Ik denk dat er toch iets was. Ik heb ook weleens donkerder streepjes gehad op zogenaamd ongevoelige test en dan hele lichte of geen op de tests die je al early kunt gebruiken. Niet van Predictor maar wel van Sensitest.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas voor jou zijn er wel degelijk testen met valse streepjes, waaronder de 2beSure bijvoorbeeld. Zoek voor de gein eens op dit forum naar valspositieve testen en huiver! Je bewering dat er bij een streepje dus sowieso zwanger moet zijn of zijn geweest,klopt dus van geen kanten, sorry. Dat is iemand of jezelf valse hoop aanpraten of een vroege miskraam die er nooit is geweest.

Er zijn hier vrouwen geweest die naar ze dachten zwanger waren, want een streepje op hun test en een streep is een streep toch? Not! Het trieste ervan is, dat sommige van deze vrouwen in de MMM zaten en volgens hun arts niet zwanger waren en ook niet zijn geweest....! Het waren gewoon valspositieve rottesten.

Verder kun je verschillende merken testen niet met elkaar vergelijken wat jij dus wel doet met je Sensitest en Predictor.

Pipo30, RoGiJuLi and nizzie86 like this.
  16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zie op geen enkele test een positieve. Hooguit wat grijze indrooglijntjes die niet als positief beschouwd mogen worden.
    Ts heb je vandaag nog een nieuwe test gedaan?

17. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Geen test meer gedaan, want hartstikke ongesteld geworden. Wel laat voor mijn doen (CD 33, normaal 27-29). Ben bij de huisarts geweest en heb bloed laten prikken. Dit omdat ik in juli een miskraam heb gehad en in sept ook een licht streepje maar toch ongesteld (toen wel veel lichter streepje dan nu, in het echt was dit streepje echt niet licht, gewoon heel goed zichtbaar). Misschien moet ik me daar niet druk over maken en voortaan gewoon stuk later testen.

Ik kan me voorstellen dat je denkt aan een indroogstreepje, maar hij verscheen binnen de minuut en de express hoort ook te verschijnen binnen een minuut. Daarom weet ik zeker dat het geen indroger is, wat dan wel weet ik ook niet.

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ah, jammer! Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Hou je ons op de hoogte? Succes!

19. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Bloed laten prikken voor hcg?

Balen van je menstruatie! Rustig aan.

20. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

Oct 16, 2015
    667
    367
    63
    Ik geloof ook dat er wel degelijk wat heeft gezeten want ook op de action test zag ik een streepje. Al uitslag gehad van de huisarts?

Share This Page