Onzeker, geen oploop?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Julia1987, Feb 2, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julia1987

Julia1987 Lid

Nov 14, 2020
    40
    29
    18
    Female
    Ik gebruik sensitest en ben vandaag ineens erg onzeker geworden, er zit geen oploop in en de streepjes lijken allemaal exact evenveel gekleurd. Geen echte knaller, heb even gegoogled en zie bij sensitest volgens mij nergens een echte knaller. Moet ik een andere test doen?

Deze 4 testen zijn van drie verschillende dagen, allemaal met ochtendurine. De onderste is van vanmorgen. Mijn NOD is volgens de agenda donderdag, maar heb volgens mij vroeg mijn eisprong gehad dus dan zou mijn NOD vandaag moeten zijn geweest denk ik.

Attached Files:

2. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

Jan 28, 2021
    1,617
    1,617
    113
    Female
    Deze testen kleuren inderdaad nooit echt heel donker. Ik denk dat je geen oploop ziet omdat je 'laat' ben gaan testen. De eerste is eigenlijk (voor sensitest) al een knaller, dus valt er weinig op te lopen! Als je er erg onzeker van wordt, vraag dan een bloedtest aan bij de HA. Dan weet je de precieze HCG waardes en ben je hopelijk gerust gesteld.

Voor nu in ieder geval gefeliciteerd, probeer er ook een beetje van te genieten ;)

Julia1987 likes this.
  3. Julia1987

Julia1987 Lid

Nov 14, 2020
    40
    29
    18
    Female
    Dankjewel! Dat stelt iets gerust... In Nederland is een bloedtest volgens mij niet normaal of wel? (Slik medicatie dus moet sowieso meteen al prikken, misschien mag het meteen mee geprikt worden!)

4. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

Jan 28, 2021
    1,617
    1,617
    113
    Female
    Prikken doen ze niet standaard, maar als je bij de arts aangeeft dat je zo onzeker bent, zullen ze het echt wel doen hoor. Zeker als je toch al moet prikken. Laat je weten hoe het afloopt? Ik verwacht dat je gerust gesteld zal worden. Zal in ieder geval duimen ;)

Julia1987 likes this.
  5. Chechi

Chechi Niet meer actief

Sensitest zijn echt geen fijne testen voor oploop. Ik werd er ook heel onzeker van, Kruidvat testen werkte beter. Misschien gewoon nog even een mooie digital er tegenaan knallen en daarna stoppen met testen? Want zwanger is zwanger :)

Julia1987 likes this.
  6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    ik verwachtte een paar lichte tuurstreepjes. Dat is gelukkig niet zo hihi. Er is geen twijfel over mogelijk dat je zwanger bent hihi, gefeliciteerd. Ik zou idd een CB met wekenindicator doen voor je gevoel of als goedkopere optie een kv 2 voor 5 euro.

Julia1987 likes this.
  7. Julia1987

Julia1987 Lid

Nov 14, 2020
    40
    29
    18
    Female
    Dit stelt me wel echt gerust, ik ga alleen nog een CB indicator halen en daarna laat ik het met rust :rolleyes: Zwanger is op een gegeven moment inderdaad gewoon echt zwanger hihi

Chechi likes this.
  8. Julia1987

Julia1987 Lid

Nov 14, 2020
    40
    29
    18
    Female
    Het is duidelijk hihi vandaag de clearblue gedaan en die zegt 2-3 weken. Terwijl morgen pas mijn NOD is, dan heb ik een wel heel vroege eisprong/innesteling gehad he?

Spectre and marloes80 like this.
  9. Chechi

Chechi Niet meer actief

Ik denk dat je eisprong veel eerder is geweest.. of ben je zeker van je ei? Maar gefeliciteerd!

10. Julia1987

Julia1987 Lid

Nov 14, 2020
    40
    29
    18
    Female
    Dankjewel! Nee ik was deze ronde niet zeker van mijn eisprong, volgens de kalender zou die op dag 14 zijn geweest maar ik zelf denk dat ie al op dag 10/11 was. Moet haast wel als ik bijna een week te vroeg al een goeie streep had op de zwangerschapstest en vandaag al 2-3 weken..

Share This Page