Hallo, Even een korte schets: Op 3-5 in de avond een positieve ovulatietest. Dus gok ei dan op 4/5 mei Sinds 13-5 positieve zwangerschapstest. Dat is dus al op 8/9 dpo. (Vroeg getest omdat is ineens afviel n dat was bij eerdere zwangerschappen een goed teken). Vandaag 11/12 dpo en echt een super duidelijke test. Nu vraag ik me dus eigenlijk af of mijn ei niet nog iets eerder gesprongen kan zijn. Heb een foto van de test erbij gedaan. Benieuwd of jullie hier een idee over hebben. Op de een of andere manier is de test een beetje beslagen ofzo..
Ziet er normaal uit voor 12 dpo. Als het een enorme knaltest was, is het een ander verhaal. Je kan wel een innesteling hebben gehad op 7 dpo. Dat je eisprong niet eerder was, maar de innesteling iets eerder dan gemiddeld.
Ziet er prima uit voor 11-12 dpo hoor. Hij is niet schokkend knal ofzo . Dus nee, je eisprong is niet eerder geweest
bedankt dames, het kon eigenlijk ook haast niet anders, maar vriendinnen zeiden allemaal wat donker voor 12 dpo.. maakt je dan toch aan het twijfelen... en dan ga je zoeken en kom je uit bij allemaal tuurdingen op 12 dpo... maar bedankt in ieder geval!