Hi allemaal. Nou doe ik toch al aardig lang ovulatietesten, maar nu twijfel ik even... Meestal heb ik 1 dag n iets donkerder test en dan 2 dagen een knaller, maar sommige maanden ook geen knaller. Nu heb ik dus deze streepjes en twijfel of de middelste positief is (gisteren)... Wat denken jullie? Ps: deze zijn tot je lh piek echt heeeel licht, dus niet continu donkere streepjes zoals bij sommige merken Bedankt alvast
Echt raar. Heb dit nooit zo langzaam.. Ben benieuwd. Heb t gevoel dat hij morgen juist lichter is. Ik laat het weten
Ga me bijna afvragen of ze per ongeluk gevoeligere testen hebben gestuurd. Nog nooit gehad dit zo... Nou ja, we wachten af. Heb ook nog niet veel vruchtbaar slijm
Snap er niks meer van. Heb vandaag de digitale monitor van sensitest binnen gekregen. Die zegt dus LH+... oftewel positief. Hier onder een foto van mijn testen. Onderste is met dezelfde urine gedaan als waarbij ik LH+ kreeg....
Lijkt me heel sterk. Ben 23 april ongesteld geworden. Normale menstruatie. En heb die dag ervoor nog negatief getest.. Schoot wel even door mijn hoofd hoor, maar lijkt me dus onmogelijk
Ik heb echt ruzie gehad met die witte teststrips van sensitest. Hopeloos. Bleven bij mij ook hangen. Ben daar mee gestopt. Heb die groene ook van hun gehad en hoewel ik geen echte piek vond, zag ik een afloop. Dus de gynaecoloog zei al: dit is gewoon jouw test patroon. De afloop van de test klopte ook met de eisprong. Maar ja, had er dus geen klap aan daardoor Die van de Kruitvat deden wat meer voor mij. Dus misschien die digitale test voor jou ook idd geschikter dan die strookjes.
Ben er juist altijd al super tevreden over. Dit zijn de enige van de merken waarbij ik altijd bijna witte testen heb tot mijn eisprong eraan komt! Vorige maand ook gewoon 2 dagen echte knallers gehad en dan weer heel licht. Heb ze voor mijn vorige zwangerschappen ook gebruikt
Ik zou door blijven testen. Je hebt nog geen lh piek volgens deze testen en ook zit je pas in ronde 3 en dus kan je cyclus nog wat onregelmatig zijn
Gebruik al jaren geen pil. Na de curretage 2 cyclussen als altijd. Misschien gewoon n keer n langere ja.. even afwachten..
Misschien geen eitje deze maand? Door de curretage nog ofzo. Denk dat ik de eerste maand erna ook geen eitje had. Kreeg toen ook geen knaller. Heb ook een beetje bruinverlies (normaal niet tussendoor)