Positieve zwangerschapstest, maar negatieve bloeduitslag.. Ik snap het niet. Echt niet. Vandaag en gisteren streepjes op de Predictor Early (binnen afleestijd!!).. Vandaag 8/9dpo... Ik wilde bloedprikken om zeker te weten dat er dan ook HCG in mijn bloed zit... En wat denk je? Uitslag is minder dan 1!!! Hoe dan? Ik snap het niet? Ik ben zooo verdrietig
Ik ben helaas al vaker zulke streepjes gehad op de early en was dan ook echt niet zwanger. Ik gebruik ze zelf niet meer om vroeg te testen alleen voor de mooie streep als m,n dipsticks en lijntje hebben omdat de predictor dan vaak duidelijker is
Kan het dan ook zo zijn dat ik gewoon alsnog zwanger raak deze ronde en dit dus echt vals was? Tot drie keer toe? Ben nu 8 a 9dpo
Wat shit @Dominique1991 Ik heb dus heel vaak dit soort streepjes gehad terwijl ik niet zwanger bleek. Meer dan eenmaal kan dus wel. Had wel anders gehoopt omdat je op Kruidvat ook positief testte. Ik heb mezelf daarna voorgehouden om tuurstreepjes nooit meer als positief te beschouwen. Die zijn blijkbaar niet goed te vertrouwen.
Ik denk dat je urine super geconcentreerd was(,test is ook geel ipv wit) en dat t daardoor iets verkleurd is. Positieve test zie ik ook niet. Je bent nog vroeg, gemiddeld innesteling is 9dpo en daarna pas hcg aanmaak
Ik denk dat het de voorgedrukte streep is die wat zichtbaar kan worden. Op de gewone predictor zie ik die voorgedrukte streep voor het testen al zitten (althans, een jaar geleden dus ).
Ik vind het heel erg voor jou, en ik begrijp je teleurstelling, maar ik zou met zo'n test en op 8/9 dpo echt niet naar de dokter gaan voor een bloedname. Iedere vrouw die zwanger wil worden begrijpt je ongeduld, maar ik vind dat een beetje een overdadig gebruik van medische middelen. Hier in België is een bloedname standaard, maar ik wacht altijd tot ik een mooi oplopende test heb en rond mijn NOD zit. Een uitslag van pakweg 10 hcg zegt je ook helemaal niets, dat kan evengoed nog een biochemische zwangerschap blijken. Dus hoewel ik je teleurstelling nu en je ongeduld volledig begrijp, zou ik toch echt aanraden om de volgende keer iets langer te wachten met bloedprikken.
Ohnee, was de bloedtest negatief?? Och wat ontzettend balen... ik begrijp dat je hier heel verdrietig van wordt, een verklaring heb ik er niet voor....
He Pinkie88, bedankt voor je reactie op mijn topic. Ik begrijp je reactie omtrent een bloedonderzoek op 8 a 9dpo. Dit is inderdaad erg vroeg. Echter de reden dat ik heb bloed laten prikken is het feit dat ik de afgelopen 2 maanden onverklaarbare positieve testen heb gehad. (en dan echt heel veel duidelijker dan deze) waardoor ik dit keer bij ook maar iets van een streep wilde weten of er daadwerkelijk HCG in mijn bloed zit of dat de testen wellicht op iets heel anders reageren. Het ging mij dus niet eens zo zeer om het feit of ik zwanger zou zijn, want ik begrijp na 2 kids dat ik dit ook kan zien aan de oplopende streepjes, maar meer om de telkens terugkerende strepen, waarvan ik niet 100 procent het gevoel had dat dit ook daadwerkelijk van een zwangerschap kwam. En dit is nu eigenlijk wel bevestigd. Ik hoop uiteraard als nog dat ik over 5 dagen wel een echte positieve streep heb en anders gaan we samen met de gyneacoloog maar eens kijken hoe dit nu al 3 x zo kan zijn gelopen.