Goede dag, is er hier toevallig bekend met de sensie hcg testen? Ik kan op internet maar geen vergelijkingsmateriaal vinden. Ik zoek een een positieve sensie test van 8 weken. heeft er iemand misschien vergelijkingsmateriaal?
Heb geen foto maar hier was de sensitest dipstick niet zo gevoelig als beweerd. Sensitest heel licht en de predictor en kv knalpositief. Waar twijfel je over? Ik zie nml een duidelijk positieve test. Edit zie nu dat je een mk gehad hebt, wat spijtig. Kan lang duren voor alle hcg uit je lijf is helaas.
Ik lees dat je net een miskraam hebt gehad? Mss test je daar nog positief van? Dan zou het hcg de aankomende week wel mogen zakken, mss om de dag testen en kijken of dat zo is? Of bloedprikken bij je ha? Sterkte met alles.
Ik heb vanaf vorige week dinsdag 9 okt bloed verlies gehad. Vanavond het vruchtje op kunnen vangen. De reden waarom ik toch ging testen was omdat ze in het zkh zeiden dat ze helemaal niks meer zagen terwijl ik er van overtuigd was dat er wel nog iets zat. Dat bleek dus ook toen ik het vruchtje verloor vanavond
Ow wat verdrietig allemaal zeg, ik zou toch even bellen morgen en vragen of ze nog een keertje goed willen kijken. En goed opletten dat je bijv geen koorts gaat krijgen.