Kan het HCG echt traag stijgen? Ben nu een kleine week aan het testen maar het streepje wil niet echt donkerder worden. Ik dacht eerst ok het is vals. Maar ik heb al vier verschillende merken gebruikt en op allemaal krijg ik een streepje? Ze kunnen toch niet allemaal vals zijn? De laatste was dinsdag. Een clearblue plustest al snel zag je weer een licht streepje ik heb hem weggegooid en niet meer naar gekeken was het een beetje zat. Maar nu ging ik de badkamer poetsen en maakte ik het vuilnisbakje leeg en kon het niet laten op te kijken. Het is duidelijk een blauwe brede streep maar vaag dus. Geen pennelijntje. Ik had voor mezelf al uitgemaakt dat het niks wordt en ik loop ook al een tijdje met ongi pijn maar langs de andere kant... Wat moet ik ervan denken? Kan hcg echt traag stijgen of is het gewoon mis/niks?
Hai lees wel vaker het stijgt hoor alleen je moet dan even een paar dagen niet testen.. Heb je anders geen foto? Doeg
Kan wel zeker langzaam stijgen hoor Wij hadden pas met 8 weken een positieve test daar voor alleen maar negatief Heel veel succes
Heb je al een cb met indicator gedaan? Beetje prijzig, maar dat geeft je meer zekerheid dan vage streepjes
Hai gooischemama is het echt zo je pas zo laat posi testen? Dus heb nog hoop ik nu 15 dgn overtijd en test steeds nega dit voor 3de kindje dus weet wel beetje of ik zwanger ben voel me wel zo maar helaas nega testen pfff
Vorige maand bleven mijn testen een week lang licht. Wel een duidelijke streep maar ze werden niet echt donkerder. Helaas is het bij bijna 6 weken een mk gebleken. Ik hoop dat jij over 2 dagen gewoon een veel donkerdere test hebt!
Ik heb twee dagen geleden plots héééél erge buikpijn gehad. Lag dubbel van de pijn. Niet normaal dus. Stond toen op testen maar heb het dan maar niet gedaan want ik dacht dat het heel erg mis was. Maar nu heb ik nog steeds geen bloedverlies. Zou ik nu nog eens testen of niet?
Ik zou wel testen hoor! en als je buikpijn blijft houden de dokters bellen hoor. Ze zeggen een streep is een streep dus dan zou je zwanger zijn. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt hoor!
hallo , ik ben zelf 8 dagen over tijd en mijn testen zijn nog zo wit als het maar wezen kan:x... maar toen begon ik dus ook te twijfelen en ben ik gaan google .. ik heb dus op google gevonden dat er zelfs mensen zijn die pas na 3 maanden positief testen... en ik zou maar niet te snel naar de dokter luisteren ,, ik heb namelijk een vehaal gelezen van een meisje die 34 dagen overtijd was en naar de HA was geweest , en haar testen waren negatief .. dus HA besluit om pilletjes te geven om de MS op gang te zetten ( gelukkig maakte zij het juiste besluit om die pillen voor een paar dagen te laten liggen ) zij luisterde naar haar gevoel en zij wist dat ze zwanger was ! 2 dagen later was haar test knal positief !! als zij naar de HA had geluisterd en die pilletjes had genomen was zij dus werscheinlijk haar kind kwijt geweest .. dus wat ik er mee wil zeggen , luister naar je gevoel .. want die testen zijn niet altijd even betrouwbaar !! en de HA ook niet:x
De meeste mensen testen of op of vlak na hun NOD positief (en dan heb ik het over gemiddelden). Het komt ook voor dat dit niet gebeurd. Artsen gaan uit van gemiddelden en kansberekening maar er bestaat dus wel variatie. Echter, een zwangerschapstest met streepjes zegt weinig over de precieze stijging van je HCG. Wil je dit exact weten omdat je twijfelt en omdat je buikpijn hebt en het niet vertrouwd dan zou ik de informatie niet van een forum halen maar vooral naar de huisarts/gyn gaan!!! Gewoon omdat het kan afwijken van de ervaringen die andere vrouwen/de meesten hebben. Geen een zwangerschap is tenslotte gelijk. Ik wens je heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat alles goed is!!!