Hallo dames, iemand ervaring met de kv 2 voor 5 testen?? Ik heb gister en vanmorgen 4-3 dagen voor nod getest. gister binnen de 5 minuten heeeel licht, vandaag na 6-7 minuten heeel licht, maar wel goed zichtbaar. Mijn vraag is, als je omo wit test, bliijft de test dan wit?? ook na aantal uur? Zou dit wel goed zijn, of na 6-7 minuten al een indroogstreep??
Ik zie streepjes! De KV2v5 testen drogen erg langzaam op. Dus het kan even duren voordat je een duidelijk resultaat hebt
Duidelijk streepje hoor! Gefeliciteerd! Bij mij verscheen het streepje ook wat later. De test droogde heel langzaam op. De maand ervoor, toen ik dus niet zwanger was, bleef de test witter dan wit. Als je twijfelt moet je gewoon een ander merk proberen. Ik heb toen de clearblue gedaan.
Bedankt voor jullie reacties!! Ben toch nog wel een beetje bang dat het niet goed is, pas na 6-7 minuten(die van vanmorgen) heb nog 1 kv test liggen, die wil ik sowieso bewaren tot dinsdag, mijn nod. sassie1981 geeft me een klein beetje hoop, omdat jou test witter dan wit bleef!!
Dat zijn gewoon duidelijke streepjes hoor, zo had ik ze ook 2 dagen voor nod. Heb toen een clearblue gedaan en gaf zwanger aan. Weet je meteen zeker
Zou het dan toch?? als ik jullie reacties zo lees?? Durf het bijna niet te geloven, 1e ronde!!?? waar ik nog aan twijfel is dat de streepjes laat verschenen, 6-7 minuten, maar misschien omdat ik test voor nod!?
een hele andere vraag, krijg mn banner niet gewijzigd, er staat nog een oude in, met zo'n rood kruis, krijg die niet weg, wil er een cyclus banner inzetten
Ik zie duidelijk 2e streepje..ik zou een CB digital doen, dan weet je het helemaal zeker Voorzichtig gefeliciteerd!