Kunnen deze testen echt al 6 dagen voor NOD gebruikt worden? Dus op 8DPO? Of lees ik dat nou verkeerd? https://www.newpharma.nl/predictor/513971/predictor-early-6-dagen-zwangerschapstest-1-stuk.html Iemand wel eens geprobeerd te testen op 8DPO en dat er een streepje kwam en je zwanger bleek?
Dus dan die meest linker is op 8DPO? Dat is ook nog wel een duidelijk streepje namelijk. Jeetje, die testen tegenwoordig zijn wel heel erg goed dus!
Sorry zie nu 9 dpo was dat, avond. Maar ik testte wel erg snel een knaller (12 dpo) Maar zie meer dames hier die 8/9 dpo al lichte streepjes testen met predictor early. En t voordeel vind ik dat die streepjes geen twijfels geven, bij predictor is mijn ervaring dat een streep echt een streep is
Ja, maar het klopt dus ook wel wat de test aangeeft? Dat je in principe op 8 dpo al kan testen? Dat is toch 6 dagen eerder?
Nee, vanaf 9 dpo. Als je de bijsluiter leest zie je ook precies hoe ze terugtellen . 15 dpo is je nod (bij een gemiddelde lf van 14 dagen) en dan kom je op 9 dpo uit. Maar ze zijn idd extreem gevoelig en kunnen idd bij 7 dpo ook al iets aangeven, mits de innesteling vroeg was .
Hier op 7dpo positief getest met de express, bij onze jongste. Bij de oudste waren de Predictors nog evil en slecht, haha. Bij de jongste (vorig jaar) waren het inmiddels de Vernieuwde, zoals die er nu ook zijn en op 7dpo dus positief getest met Predictor express en k2v5