De express liet de vorige keer pas op 14 dpo een duidelijker streepje zien bij mij. Zit nu op 11 dpo, kan ook 10 dpo zijn. Zit 12 dagen na ovitrelle. Hm, ik weet het niet hoor. Maandag ga ik zowiezo nog een keer testen. Maar ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Heel licht en nog zeker kans dat het vd ovitrelle is helaas Ik hoop dat hij over 2 dagen mooi is opgelopen
Wilde hetzelfde zeggen als rogijuli... Wil er wel bij zeggen dat ik onwijs hard voor je duim en met je meehoop!!!
@RoGiJuLi en @Pipo30 kan idd nog ovitrelle zijn, sta er ook vrij nuchter in verder. Zelf verwacht ik niet dat hij maandag donkerder zal zijn, heb totaal geen "kwaaltjes" behalve wat zeurend gevoel in mijn baarmoeder. Dus ga er maar vanuit dat het ronde 32 gaat worden.
2 dagen geleden was de test lichter, maar was toen middagurine. Dus sja, dat is dan weer niet echt vergelijkbaar. We zullen het gaan zien.
Ik duim mee! Zie idd het verschil tussen eergister en vandaag. Hopelijk komt dat door dat je zwanger bent!
Dan gaan we gewoon voor de theorie dat hij gister negatief was en vandaag dus een licht hcg-streepje. Spannend meis. Benieuwd naar je test morgen. Het is je zo gegund.
Lieve @Nog anoniem ik hoop echt op een prachtig dubbele streepje.. ik duim mega hard voor een plakker ❤️❤️❤️❤️