Weet er iemand in hoeverre je bij de Action test niet meer buiten afleestijd moet kijken? Ik dacht heel vaag iets te zien maar dat kon ook zo maar zijn dat ik het gewoon graag wil zien. Na 15/20 minuten lijkt het ietsjes duidelijker. Heb zelf geen ervaring met Action.
Hi, in mijn ervaring zie je na de afleestijd vaak het voorgedrukte streepje, dat schijnt door ofzo. Vandaar dat t na afleestijd niet meer geldig is. K ben zelf een mega tuurder maar de keren dat ik echt zwanger was, was de 2e lijn direct goed te zien.
Hoeveel dpo zit je ? Mijn ervaring met action early is niet zwanger = Omo wit. Heb nog nooit een indroogstreep gehad. Ik ben nu zwanger en op 10dpo had ik een streep die op foto ook niet zichtbaar was. Ik zie alleen niks op jouw foto, maar dat had ik bij de mijne ook.
Mijn ervaring is dat er wel voorgedrukte streepjes kunnen verschijnen. Als ik héél goed keek zag ik ze zelfs van tevoren al staan! Deze keer zag ik het na die tijd ook maar na een uur of zoiets, werd het lichtroze. En ik ben nu bijna 10 weken zwanger Spannend voor je!
Tot nu toe inderdaad witte testen dus zal een voorgedrukt ‘streepje’ zijn geweest. Nog steeds geen menstruatie maar ben ook niet zeker van mijn dpo.